Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu måste du ju berätta mer.Tenkte bara dela en bild av mine nya Explorer!
Nyss blivit pappa, och köpte denna ny nu. Så denne skal bli med til barnet e gammal nog til at få denna.Nu måste du ju berätta mer.
Nyss blivit pappa, och köpte denna ny nu. Så denne skal bli med til barnet e gammal nog til at få denna.
Underbart! Då får du hjälpa honom att gå in den lite under tiden antar jag. Mycket fin present, och grattis till nedkomsten!Nyss blivit pappa, och köpte denna ny nu. Så denne skal bli med til barnet e gammal nog til at få denna.
Ja denne skal bli godt brukt innan jag gir den vidare!Underbart! Då får du hjälpa honom att gå in den lite under tiden antar jag. Mycket fin present, och grattis till nedkomsten!
Stort Grattis. Mycket fint initiativ. Min egen far har tydligen en hel del kvar att lära,Nyss blivit pappa, och köpte denna ny nu. Så denne skal bli med til barnet e gammal nog til at få denna.
... Nu är det här kanske gränsfall för Off Topic, men jag fick just hem den fina Parastretchen från KS WebShop.
Hur fasiken trär man på den på en klocka?
Eller få på den går nog, men vad är rätt sätt? (bilder uppskattas!)
Tackar!
En angenäm överraskning var hur klockan sitter fast och still men utan att det är på kostnad av blodcirkulationen
Vad blev det för gott i järnet??Från helgens utflykt.
Världsklass!!!Våfflor
Tack för påminnelsen! En robust kaffemugg är ju ett måste på äventyren.Vänner! En liten friendly reminder om att idag är sista dagen att köpa Explorers-muggen till förbeställningspris. Imorgon höjs priset och om ca en vecka börjar leveranserna till alla som beställt. Finns fortfarande en mindre mängd KS Explorers Club-band kvar också, om någon är sugen.
Shoppen hittar ni här: https://klocksnackshop.se/
Så vi är på rull!
Redan beställt! Så längtar tills den landarVänner! En liten friendly reminder om att idag är sista dagen att köpa Explorers-muggen till förbeställningspris. Imorgon höjs priset och om ca en vecka börjar leveranserna till alla som beställt. Finns fortfarande en mindre mängd KS Explorers Club-band kvar också, om någon är sugen.
Shoppen hittar ni här: https://klocksnackshop.se/
Så vi är på rull!
Redan beställt! Så längtar tills den landar
Jag pratade med @Denke för ett tag sedan. De kom tydligen feltryckta från fabriken, så de skulle leverera nya muggar med rätt tryck. Sen vet jag inte om de har kommit fram ännu.Är det någon som har fått sin beställda "KS Explorers Club"-mugg? Frågar åt en kompis...
Inte hört ett knyst. Frågade i november och då skulle de komma i december var svaret. Men mejlade igår och inväntar svar!Är det någon som har fått sin beställda "KS Explorers Club"-mugg? Frågar åt en kompis...
Det var en kall natt kan jag informera omTraditionsenlig mellandagsvandring/övernattning.
Det brukar vara de vackraste nätterna.Det var en kall natt kan jag informera om
Det ser riktigt härligt ut!Några mindre vinteräventyr från stugan. Skoter, Längdåkning, snöskovandring, topptur och takskottning.