,
samma hÀr, blev kallad pÄ SS förhör varför jag gillat andras men inta hans![]()
Du tÀnker att vi inte Àr beredda att Àndra för att hitta det som funkar bÀst för flest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
,
samma hÀr, blev kallad pÄ SS förhör varför jag gillat andras men inta hans![]()
Nej, det Àr det inte. Men ett mellanting blir bra.Nu sÄ, mycket bÀttre lÀsbarhet![]()
Tack för vridet. Mycket bÀttre!Det hÀr kommer testas att vridas i.
Ăr inte korrekt Ă€n. TyvĂ€rr Ă€r detta för bold som det Ă€r nu. Kommer backas till ett steg imellan. Handlar Ă€ven om hierarkier och hur saker blir att ta till sig.Tack för vridet. Mycket bĂ€ttre!![]()
Du tÀnker att vi inte Àr beredda att Àndra för att hitta det som funkar bÀst för flest?
Ligger i kvÀllens feedback-mapp!Ser riktigt bra ut. Det enda som behöver en justering Àr att det Àr vÀldigt svÄrt att se om man redan gillat ett inlÀgg eller inte. Skillnaden Àr vÀldigt liten. Man kanske kan ha en ifylld hand nÀr man gillat istÀllet för att den bara Àr lite fetare?
Nu kliver jag in i admin. HÄll i er.Nu Àr vi fÀrdiga med justeringen och lÄter det sjunka in ett par dagar.
Tack för ert engagemang & njut av KS.
Vila i frid, KlocksnackNu kliver jag in i admin. HÄll i er.
Se. Nu tex skulle jag vilja sÀtta enVila i frid, Klocksnack
Ănnu roligare att folk fortfarande Ă€r sĂ„ upprörda över skrattgubbens bortfall, heheSe. Nu tex skulle jag vilja sĂ€tta eneller
men istÀllet mÄste jag skriva ett helt inlÀgg.
![]()
Humorn ligger ju helt och hĂ„llet i anledningen att den plockades bort. Svenskaste mellanchefs-konflikthanteringen i internethistorien.Ănnu roligare att folk fortfarande Ă€r sĂ„ upprörda över skrattgubbens bortfall, hehe
Det har alltid funkat. Anledningen att det inte gÄr att ladda upp i PM Àr att KS inte vill bistÄ i att enskilda personer kan skicka dolda olagliga bilder till varandra.UpptÀckte av en slump att det faktiskt funkar efter den senaste uppgraderingen av programvaran, i alla fall delvis. Om du lÀnkar till en bild som ligger pÄ KS sÄ visas bilden i PM'et:
![]()
Visste inte ens att det har funnits en. Varför Ă€r den bortplockad?Ănnu roligare att folk fortfarande Ă€r sĂ„ upprörda över skrattgubbens bortfall, hehe
Jag gillar nya loggan. Riktigt elegant.
DÀremot förstÄr jag inte varför inte skratt-emojin nÄgonsin fÄr vara med i listan bland emojisar.
Bara jag som tycker att nya typsnittet Àr lite knepigare att lÀsa pÄ mobilen? Tunnt och lite blekt.