Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill bägge, men vägrar PayPal efter mycket dålig erfarenhet. Går det inte att lösa på något anant sätt än PayPal @Hook ?
@Hook Den som bara vill skicka in en slant utan att det syns i Avatar eller nån annanstans kunde väl få ett Swishnr? Vet inte vad det blir för omkostnader för ett speciellt nr som går rätt in på kontot, men det kunde ju vara värt att pröva och se vad utfallet blir. Då kan ni också tydliggöra att en peng in via Swish ger inga noteringar någon annanstans än på ert bankkonto. Ett sådant alternativ skulle inte kräva handpåläggning. Allt annat får gå via PayPal lösningen. Tar upp detta för att jag vill gärna enkelt uppmuntra med en slant med ojämn regelbundenhet.
Eller så inför man ett årsmedlemskap där man helt enkelt betalar in en gång per år.Paypal är enda alternativet som kan sköta det automatiskt med forumet. Annars krävs det manuell handpåläggning varje månad på varje användare.
Ett ypperligt förslag, gillar heller inte riktigt att det dras en gång i månaden, det bästa enligt mig årsmedlemskapEller så inför man ett årsmedlemskap där man helt enkelt betalar in en gång per år.
Det gillar jag!Eller så inför man ett årsmedlemskap där man helt enkelt betalar in en gång per år.
Jag fick samma felmeddelande innan. Du måste bekräfta ditt kort typ. Logga in på PayPal, sen klickar du fram till ditt kort, där kommer det stå något i stil med "bekräfta mitt kort", då kommer de göra en reservation på typ 15 kr på ditt kort (den försvinner sen), på ditt bankkonto sen kollar du sen på den transaktionen och där kommer det stå typ ppxxxxkod/code. De siffrorna ska du skriva in i en ruta under betalningsmetod/kort på PayPal. Sen ska det funka. Lite krångligt att förklara men står mer pedagogiskt på PayPals hemsida.Jag ger upp. Testat via mobil och dator nu. Har pengar på länkade kontot. Uppdaterat uppgifterna om det blivit fel någonstans. Ändrat kortinställningar så man kan göra köp på internet utan signering osv men inget fungerar.
Måste gå att lösa annat betalsätt än Paypal och månadsvis? @Hook
Tänker inte byta bank för att börja prenumera eller känna mig tvungen att ha pengar varje månad på mitt konto på min andra bank om det är det som ska krävas för att få det att fungera
Vilket jäkla projekt. Får göra det. Tack för info!Jag fick samma felmeddelande innan. Du måste bekräfta ditt kort typ. Logga in på PayPal, sen klickar du fram till ditt kort, där kommer det stå något i stil med "bekräfta mitt kort", då kommer de göra en reservation på typ 15 kr på ditt kort (den försvinner sen), på ditt bankkonto sen kollar du sen på den transaktionen och där kommer det stå typ ppxxxxkod/code. De siffrorna ska du skriva in i en ruta under betalningsmetod/kort på PayPal. Sen ska det funka. Lite krångligt att förklara men står mer pedagogiskt på PayPals hemsida.
Vore grymt om ni kunde skapa ett alternativ där man betalar för premium t.e.x årsvis eller livstid.
Jag är själv inte så förtjust i tanken på autogiro. Gäller inte bara här. Håller tummarna
Håller med. Kör hellre Passat än har dragningar varje månad.
Den viktigaste frågan just nu: Har Denkes bok en tråd i den delen man får tillgång till?
Mvh Hansomväntarpånågotgott
Skulle väl bli nått erbjudande på Denkes bok?Inte än men det kommer under veckan.
Jag har fått svar att det kommer i ”öppna” - Jag vet dock inte vad det är, gissar dock på ”Diskussion” som är för allaSkulle väl bli nått erbjudande på Denkes bok?
Är det bara premium användare som skulle få ett erbjudande isåfall?
Finns att köpa eller iaf förbeställa men det skulle komma något för Klocksnack så jag håller tummarna att en slant går till KS också så man sponsrar dubbelt, vi får se när det sker.Vafalls! Har Denke skrivie en bok?!
Låt mej läsa! Snälla!
Smutt! Jag avvaktar mer infoFinns att köpa eller iaf förbeställa men det skulle komma något för Klocksnack så jag håller tummarna att en slant går till KS också så man sponsrar dubbelt, vi får se när det sker.
Håller med!