• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack Premium och Friends Of KS

hejsam

Patek
2-Faktor
Har idag fått flertalet mail för att logga in genom "two-step verification", utan att jag själv varit aktiv eller försökt logga in under tiden. Några fler som fått dessa?
Finns det någon bugg som skickar ut dessa eller betyder detta att någon annan försöker logga in på mitt konto?

Jag har såklart bytt mitt lösenord efter detta.

Edit: hittade ingen lämplig tråd att ställa frågan och kände inte för att starta en ny.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sent ska syndaren vakna. Jag skvätte precis in en liten slant för Friends of KS.
Tack för ett fantastiskt forum!
/Öbo
 

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
vi har mailat avsändaren för att fråga om nick men inte fått ngt svar :) nick syntes inte på betalningen :)
Det var skumt, jag som brukar vara noga med att kolla Mail och fylla i uppgifter, har en screenshot från PP om det önskas.

tackar så mycket
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Med risk för att låta som en riktigt gnäll gubbe, Men det händer inte så särskilt mycket i Premium forumet.
Varför ska man ens betala?
 

Pushflip

Breitling
Läste igenom tråden och såg att flera hade samma tankar som en annan,
  • Paypal dåligt alternativ.
  • Planer att införa Swish?
  • Livstidsmedlemskap, engångskostnad?

Hade varit en riktig förbättring
 
Topp