• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack släpper Pelicase!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fick en låda idag.
Smidig och välbyggd.
T.om Ploppen sitter bra!
85FD045D-107D-4D43-AB54-E43D29002000.jpeg
AB46F22F-DE10-4C69-8B71-3017A17748DE.jpeg
0B34EAF5-0ACB-4E5A-ABB0-37C1830BC760.jpeg
FE8F9A36-9DB8-4805-A360-2A675B781E6E.jpeg
AB997194-8397-4435-9FAD-02D3F447F370.jpeg
B114B8A8-55EF-4119-A9B6-49474CB9829E.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Riktigt snyggt @Hook 👍 🥳

Det hade varit trevligt om man hade kunnat få välja inlägg. Till exempel om man föredrog ett mörkt eller ljust träslag, eller kanske kolfiber till G-shocksgänget :)
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har släpat runt på ett exemplar i veckan och måste säga att jag är grymt imponerad av hur bra klockorna sitter fast.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Snyggt Case. Skulle dock vilja se att man optimerade facken för klockorna så man fick plats med fler.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Någon som handlat ett case?
Ja och nej. Jag hade ett Peli case 1170 sedan tidigare så jag köpte bara ett löst inlägg med kuddar från Norrpack men det blir ju i praktiken samma sak som deras färdiga lådor och jag är supernöjd. Bra pris, bra kvalitetet och snabb leverans! 👍

Även om man köper en komplett låda så är priserna väldigt konkurrenskraftiga om man jämför med alternativen som t.ex. Thecasefarm och 5% rabatt är alltid något. 😊
 

HSK

Patek
2-Faktor
Bumpar denna - ingen som provat? Sugen själv…
Är det något särskilt du funderar på? 🙂 Både lådor och inlägg håller hög kvalitet och även om jag inte har testat just denna variant så har jag svårt att se att den skulle skilja sig nämnvärt bortsett från de fysiska måtten.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Är det något särskilt du funderar på? 🙂 Både lådor och inlägg håller hög kvalitet och även om jag inte har testat just denna variant så har jag svårt att se att den skulle skilja sig nämnvärt bortsett från de fysiska måtten.
Mest hur ”fasta” klockorna blir när man stänger, så dom inte rasslar runt, beror ju på klockans höjd vissserligen, men just skillnaden mot att ha den på ”kudde”.
 
Topp