Gräva ner i trädgården och skriva coords i testamentet.Det jag undrar över är vad man har en sådan tuff låda till? Det är klart en overkill för hemförvaring och så himla osmidigt att resa med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gräva ner i trädgården och skriva coords i testamentet.Det jag undrar över är vad man har en sådan tuff låda till? Det är klart en overkill för hemförvaring och så himla osmidigt att resa med...
Bra idé men pelicase till G-shock känns lite overkill.Riktigt snyggt @Hook![]()
Det hade varit trevligt om man hade kunnat få välja inlägg. Till exempel om man föredrog ett mörkt eller ljust träslag, eller kanske kolfiber till G-shocksgänget![]()
För stor för mig, men vi hade väl kunnat få 5% på de övriga klockväskorna hos norrpack också?
Jag har köpt. Hämtas ut i helgen!Någon som handlat ett case?
Snyggt Case. Skulle dock vilja se att man optimerade facken för klockorna så man fick plats med fler.
Ja och nej. Jag hade ett Peli case 1170 sedan tidigare så jag köpte bara ett löst inlägg med kuddar från Norrpack men det blir ju i praktiken samma sak som deras färdiga lådor och jag är supernöjd. Bra pris, bra kvalitetet och snabb leverans!Någon som handlat ett case?
När får ni tillbaka Pelicase i lager igen ?
Vad är det för förvaring du har bredvid?Fick precis hem en 1170, riktigt nöjd än så länge!
![]()
Även det en 1170 ifrån Norrpack, men för knivar.Vad är det för förvaring du har bredvid?![]()
Gillar sådant här. Skönt nördigt!Även det en 1170 ifrån Norrpack, men för knivar.
![]()
Sliter du på dem?Även det en 1170 ifrån Norrpack, men för knivar.
![]()
Använder dom men försiktigt, just den lådan är finknivarna.Sliter du på dem?
Erkänner, nörd ut i fingerspetsarna!Gillar sådant här. Skönt nördigt!
Välvårdat ut i fingerspetsarna. Så här förvarar jag mina finknivar med silverhandtag. Jag använder dem dagligen.Använder dom men försiktigt, just den lådan är finknivarna.![]()
Bumpar denna - ingen som provat? Sugen själv…Är det någon som testat norrpacks ”pocketcase” och kan uttala sig om den måntro?![]()
Är det något särskilt du funderar på?Bumpar denna - ingen som provat? Sugen själv…
Mest hur ”fasta” klockorna blir när man stänger, så dom inte rasslar runt, beror ju på klockans höjd vissserligen, men just skillnaden mot att ha den på ”kudde”.Är det något särskilt du funderar på?Både lådor och inlägg håller hög kvalitet och även om jag inte har testat just denna variant så har jag svårt att se att den skulle skilja sig nämnvärt bortsett från de fysiska måtten.