• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack. Sveriges största klockforum?

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Klocksnack. Sveriges största klockforum?

Fryken skrev:
John R skrev:
Varför bara ha en brud när man kan ha två?!

Ricrob skrev:
Jag vet inte vad det är..? Som att svara på ett "hur är läget- SMS" från ett ex man inte pallar med på ngt sätt..

Typ sånt som gör det roligare att hänga här. :D

Håller med! Lite lättad stämning får det gärna vara för min del. Personliga påhopp och negativ attityd stannar på TTT.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Klocksnack. Sveriges största klockforum?

Kan inflika att vi för några dagar sedan passerade 1 miljon sidvisningar. :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Re: Klocksnack. Sveriges största klockforum?

daviden skrev:
Kan inflika att vi för några dagar sedan passerade 1 miljon sidvisningar. :)

Jag står personligen för c:a 10% av dessa.

i3rm12jpg.gif
 

vekktah

Cartier
Re: Klocksnack. Sveriges största klockforum?

Kollar båda och saknar gamla tiden. Kollar aldrig dagens klocka längre... Men det är ju bra för min familj eftersom inspirationen tryter och flippandet nästan upphört. För mig hände det precis iom "reformen" men men, gillar tapatalk för att kolla köp & sälj.
 

Josef B

Bestraffaren
Re: Klocksnack. Sveriges största klockforum?

Allt började på TTT och folket där fick mitt intresse att blossa upp så in i helvete, men när man försökte tillföra forumet nåt så blev man bara påhoppad och tog en diskussion med vissa troll via mejl. Jag kikar in där lite då och då, men läser inga trådar eller skriver inga inlägg.
KS är mer avslappnat, stämningen är skön, grabbarna på forumet är skönare, högt till tak men trots det är det ingen som "jävlas" och gtg:na är bara för roligt! Helt sjukt att andra har ett sådant intresse för klockor som jag har och ändå så har jag bara skrapat på ytan :)
 
Topp