Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra, det borde alla göra!Grymt initiativ!
Köpte ny klocka idag så här är ett litet bidrag.
Kidnappar tråden lite, hoppas att det går bra.
Tänkte peta in en hundring för var hundrade inlägg jag gör på KS. Satte in hundra kr vid 100 inlägg och lägger nu en hundring till när jag kommit upp i 200 inlägg. Ska jaga ikapp @yonsson nu
Jag bidrog ju med en dryg tusing för ett par veckor sedan, dock via swish... 498900 räckerBörjar bli dags att lägga på ett kol här! Drog in en tusing, och om bara 79 pers gör likadant innan årsskiftet, så är vi i hamn med 500 303 kr! Kom igen nu! Dags för KS att återigen visa musklerna!
Grymt bra! Lägg in lite till nu då Resonemanget kring att nästan nå målet, håller dock inte riktigt i detta och många andra sammanhang, som t.ex. inom idrotten (Där man inte heller kan leva på gamla meriter.) 498900 är "stolpe ut", framförallt för det barnet, som hade behövt 1100 till...Jag bidrog ju med en dryg tusing för ett par veckor sedan, dock via swish... 498900 räcker