Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket osmakligt.![]()
Kritik mot FN: Ukrainachefen för UNHCR tjänar enorma summor
Högre lön än statsministern • Expertens uppmaning: Se över lönenivåernawww.tv4.se
Bra initiativ!https://cornucopia.se/2022/08/organisationer-och-projekt-for-att-stodja-ukraina/ här finns en lista på massa organisationer som arbetar i Ukraina som alternativ till UNHCR
Där finns en hel del olika alternativ också beroende på vad man vill stödja, dvs. Vapen, humanitär hjälp etc.Bra initiativ!
Skänkte innan jag visste om detta, och skulle gärna vilja ha tillbaka min gåva och skänka till en trevligare organisation![]()
Kritik mot FN: Ukrainachefen för UNHCR tjänar enorma summor
Högre lön än statsministern • Expertens uppmaning: Se över lönenivåernawww.tv4.se
Borde detta avslutas och en ny post med annan organisation ordnas? Kan någon i så fall dra i det? Jag har lite för få timmar på dygnet för tillfället.Skänkte innan jag visste om detta, och skulle gärna vilja ha tillbaka min gåva och skänka till en trevligare organisation![]()
Nej här stängs inget.Swished, hoppas inte du stängt kontot, låt det var öppet tills kriget slut och Ukraina återuppbyggt?