Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Block 350kr
Block 350kr
Se ovanGrattis, posta printscreen på insättningen så kommer blocket med posten
300kr!
Har inte kollat. Ville inte veckla upp den.Inga jävla PP-loggor på slipsen? Jag bjuder 864 riksdaler!
Ja, jag står naturligtvis kvar med mitt bud även om det skulle vara så illa att någon diskret logga skulle vara synlig! Ser ut som en riktigt snygg slirre!Har inte kollat. Ville inte veckla upp den.
Snyggt.Ja, jag står naturligtvis kvar med mitt bud även om det skulle vara så illa att någon diskret logga skulle vara synlig! Ser ut som en riktigt snygg slirre!
Åttahundrasextifyra riksdaler bjudet...första...
Snyggt!Jävla jag är bra sugen men känner mig nästan lite smutsig med ett bud vid denna timme.. Antar att det är "by the book" men ändå, plus att Åttahundrasextifyra var ett sånt härligt belopp.. Hmm, om man taggar så känns det lite mer ok, 900 Riksdaler!
@M.L.