Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte själv jätteintresserad av att dyka, men allt runt omkring älskar jag... Kul att se att ni tar initiativ! Hoppas att det blir något av det.
Och nu lite meta.
Har postats på KS innan (länge sedan), men här kommer den igen. Pionjärdykarna i Nordsjön som sändes i P1 Dokumentär. Väldigt intressant lyssning.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/45478?programid=909
Är inte själv jätteintresserad av att dyka, men allt runt omkring älskar jag...
Världens bästa video:
Magisk klocka som materialiserar mitt i dyket och sedan flyttar sig från höger till vänster arm ...
Dyker på västkusten
Runt Orust.
TvåOk tillgång till båt?
Nej tyvärr. Men det finns lite killar här ute som har luft.Haha vad trevligt Finns kon tiki kvar vid ellös?
Fräckt. Fiskat runt de varken. Tyvärr har jag inte kunskap att dyka de.Gjort en del naturdyk ute vid skaftö, sen har jag dykt ute vid Amasis & Antaris och en del andra vrak men det är väl de två som var lite knivigare, inte för djupet direkt, men det var galet strömt vill jag minnas, hängde som en flagga i storm i uppstigningslinan under decostoppen
Fräckt. Fiskat runt de varken. Tyvärr har jag inte kunskap att dyka de.
Är det Antaris som hästliken finns på?
Haha, ja! Kan vara sjuk ström par kn om det vill sig illa.
För en jag känner som hade trålat lite för nära något av varken hade fått massa hästben i trålen.Jag såg inga hästlik iaf, tror Antares var ett trupptransportskepp, får kolla om jag har loggat dyken
haha ja 2-3 knop var det säkerligen. Kanske kändes värre än det var men helt klart bra drag
För en jag känner som hade trålat lite för nära något av varken hade fått massa hästben i trålen.
Kika loggen
Precis! Jag jag hörde att de hade kolet som täckmantel.hm jag har skrivit att det var kol & trupper som var lasten , finns en del vrak i området så hästarna kanske är från något av de andra? I värsta fall får du skjutsa dit mig så får vi undersöka det helt enkelt
Precis! Jag jag hörde att de hade kolet som täckmantel.