• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacktävling i samarbete med Hublot!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Gulliver

Cartier
2-Faktor
1. Aluminium och Magnesium
2. Hublotista
3. Finns inget annat än Klocksnack!!!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag är för onykter för att ge ett rättvist resultat. Jag fixar sedan!
Som plåster på såren för förseningen slänger jag in Hublotnyckelband och gummiarmband!

ImageUploadedByTapatalk1393711810.622456.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hörrni! Det har dragits en vinnare (m h a http://andrew.hedges.name/experiments/random/)!

Och vinnaren är... hollow123 !
Gratulerar! Du får allt det som visades i förstainlägget + nyckelband och gummiarmband a'la Hublot och KS!

Och som ursäkt för att inte vinnaren drogs igår så lovade jag ju lite extra ...så jag drog en till vinnare som får nyckelband+gummiarmband.
Och det är ingen mindre än Päronkapitalist!

PM:a mig så löser vi det med adresser osv.

Grattis till er båda! :)
 
Hörrni! Det har dragits en vinnare (m h a http://andrew.hedges.name/experiments/random/)!

Och vinnaren är... hollow123 !
Gratulerar! Du får allt det som visades i förstainlägget + nyckelband och gummiarmband a'la Hublot och KS!

Och som ursäkt för att inte vinnaren drogs igår så lovade jag ju lite extra ...så jag drog en till vinnare som får nyckelband+gummiarmband.
Och det är ingen mindre än Päronkapitalist!

PM:a mig så löser vi det med adresser osv.

Grattis till er båda! :)



Det viktigaste är inte att delta, det viktigaste är att vinna!!
Sjukt glad!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp