• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspaning i Dubai

pjmb

Cartier
Okej, sjukast idag var helt klart den här Vacheron för cirka 2.7 milj. Platina och torb. graverad till oändlighet. 14 dagars power reserv...

Graveringen gör den däremot extremt svårfotad

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
2,7 miljoner? Låter som ett bra pris! Bara att slå till! ;)
Tack för att du delar!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Visst är det underbart? Var i Abu Dhabi i vintras och flanerade också åtskilliga timmar i klockbutiker. Det är verkligen en ynnest att gå i butiker som har mer eller mindre allt hemma =) Fortsätt njuta! Har du möjlighet så ta dig till Abu Dhabi och njut av den staden - mycket mindre turism än i Dubai, men precis lika fint, om inte finare.
 

par

Patek
2-Faktor
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.
 

Charles_

Rolex
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.
Shit! Tänk om du hade kommenterat en klocka istället! :woot:












:p Schysst service!
 

CLT

Rolex
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.
Bara att handla alltså!
 
  • Like
Reactions: par

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.
Läskigt Lange vet var du bor...
 

McOak

Omega
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.

Somliga vet helt enkelt hur man ska sälja. Personligen hade jag gått tillbaka dit och handlat (om man är intresserad utav något) hos denna AD.
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Kul tråd, tack för att du delar med dig! Och man blir riktigt imponerad över pennan, det var en riktigt fin gest. Synd bara att det är sånt som drar en djupare in i köpträsket... :hungry:
 

Sjobedan

Rolex
Är helt chockad över hur grymma endel säljare är och vilken service de ger. Jag var extremt imponerad över en ALS-penna jag lånade igår och kommenterade det i butiken. Ikväll när jag kommer till hotellet står det här på rummet.

image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg


Utöver den fantastiska pennan fick jag även ett anteckningsblock och lite mackarones i påsen.
Det är service det! Rätt man/kvinna på rätt plats. :)
 

Labbo

Breitling
Langes Flyback-kronograf är ju en sanslös klocka! Svagheten för Lange bara växer ju mer man stirrar på bilderna!
 
  • Like
Reactions: par
Topp