Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!ska det kunna hända?
Har en modalo klockwinder som verkat sten dö ska det kunna hända?
Behöver en skarp bild på detta
Jo jag har samma den som följde medKolla att nätdelen ger ström. På min är det ju typ USB-laddare har jag för mig.
Ja, kolla med voltmeter att den ger ström. Eller prova tryck dit den du laddar telefonen med.Jo jag har samma den som följde med
Nä asså testa med laddaren du har till mobilen. Hade en liknande winder och adaptern till den var kort sagt skräp som föll sönder. Bytte till en iPhone-adapter och så funkade den ok ett tag.Testat alla uttag funkar ej
Gjort det inget händerNä asså testa med laddaren du har till mobilen. Hade en liknande winder och adaptern till den var kort sagt skräp som föll sönder. Bytte till en iPhone-adapter och så funkade den ok ett tag.
Sen dog en snurra och jag tröttnade, men det är en annan historia.
Om den är inom garanti - kontakta Modalo.Gjort det inget händer
Rolig kille .Vem döper en winder till Sten?![]()
Rolig kille .
Alla som drygar sig över ett stavfel. Om det är mänskliga faktorn eller telefonen som i all hast separerar två ord. (vanligt) kan det föreligga orsaker. Dyslexi eller liknande även om det ej är så, så vet ju inte ni det.
Är det kul att öppet driva på folks bekostnad? Otroligt lågt, barnsligt och ja, jag vet inte... En medlem ber om hjälp på ett entusiast forum och man blir förlöjligad?
Alla ni hamnade precis på min block.. Pajasar
Lugna dit lite, det var ett harmlöst skämt om spel på ord som fler hakade på, inte något syfte att förlöjliga eller driva på någon annans bekostnad. Att driva med någon för något slags hinder de har är riktigt lågt, och inte något jag gör med flit.
Jag ber om ursäkt till TS om han tog illa upp, det var inte min avsikt, men lugna ner med att vara överbeskyddande. Jag tror de flesta tog det som ett skämt, calm down.
Exakt det. Ni tog det som ett skämt.. Personen i fråga kanske inte gör det?? Om det är något som följt med länge? Och hen fakriskt skäms och mår dåligt för? Och att flera hänger på? Är det positivt menar du?
Skämt kan vara kul. Absolut. Driver också på ofta. Men ibland får man tänka efter..
Jag känner ts privat!Då tycker jag att det är upp till TS att säga det, inte du. Sluta anta åt ett håll eller annat, det drar ner stämningen ännu mer.
Har @xigzo tagit illa upp, så ber jag hemskt om ursäkt och tar det gärna härifrån via PM, inte genom en medlande tredjepart som försöker sätta sig in i någon annans huvud, som han inte känner.
Cool story, det angår fortfarande inte dig. Stop being a white knight. Vill TS att jag tar det med honom om han nu tog så illa upp så är det mellan oss. Inte dig.Jag känner ts privat!
Så du menar att det inte är ok att annan part skyddar en som blivit utsatt för ett illa riktar ”skämt”? Ta det som en lärdom, sluta slå ifrån dig. Tänk till en extra gång om du vill skämta på någon annans bekostnad fler gånger i livet.Cool story, det angår fortfarande inte dig. Stop being a white knight. Vill TS att jag tar det med honom om han nu tog så illa upp så är det mellan oss. Inte dig.