• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockwindern sten död

Behöver en skarp bild på detta
15650049921678389888719571565721.jpg

Saker går sönder. Det ska inte hända men det gör det. Om adaptern ger ström men motorn inte rör sig så det ju något internt som gett med sig. Skit händer.

Ja alltså stenar klassas väl till kategorin "inanimate objects" (Google översätter till "livlösa objekt" men osäker på om det verkligen heter så på svenska), jag skulle själv bli högst förvånad om stenen levde.

Alla som drygar sig över ett stavfel. Om det är mänskliga faktorn eller telefonen som i all hast separerar två ord. (vanligt) kan det föreligga orsaker. Dyslexi eller liknande även om det ej är så, så vet ju inte ni det.
Är det kul att öppet driva på folks bekostnad? Otroligt lågt, barnsligt och ja, jag vet inte... En medlem ber om hjälp på ett entusiast forum och man blir förlöjligad?

Alla ni hamnade precis på min block.. Pajasar

Alla som drygar sig över ett stavfel. Om det är mänskliga faktorn eller telefonen som i all hast separerar två ord. (vanligt) kan det föreligga orsaker. Dyslexi eller liknande även om det ej är så, så vet ju inte ni det.
Är det kul att öppet driva på folks bekostnad? Otroligt lågt, barnsligt och ja, jag vet inte... En medlem ber om hjälp på ett entusiast forum och man blir förlöjligad?

Alla ni hamnade precis på min block.. Pajasar

Lugna dit lite, det var ett harmlöst skämt om spel på ord som fler hakade på, inte något syfte att förlöjliga eller driva på någon annans bekostnad. Att driva med någon för något slags hinder de har är riktigt lågt, och inte något jag gör med flit.
Jag ber om ursäkt till TS om han tog illa upp, det var inte min avsikt, men lugna ner med att vara överbeskyddande. Jag tror de flesta tog det som ett skämt, calm down.

Lugna dit lite, det var ett harmlöst skämt om spel på ord som fler hakade på, inte något syfte att förlöjliga eller driva på någon annans bekostnad. Att driva med någon för något slags hinder de har är riktigt lågt, och inte något jag gör med flit.
Jag ber om ursäkt till TS om han tog illa upp, det var inte min avsikt, men lugna ner med att vara överbeskyddande. Jag tror de flesta tog det som ett skämt, calm down.

Exakt det. Ni tog det som ett skämt.. Personen i fråga kanske inte gör det?? Om det är något som följt med länge? Och hen fakriskt skäms och mår dåligt för? Och att flera hänger på? Är det positivt menar du?

Skämt kan vara kul. Absolut. Driver också på ofta. Men ibland får man tänka efter..

Exakt det. Ni tog det som ett skämt.. Personen i fråga kanske inte gör det?? Om det är något som följt med länge? Och hen fakriskt skäms och mår dåligt för? Och att flera hänger på? Är det positivt menar du?

Skämt kan vara kul. Absolut. Driver också på ofta. Men ibland får man tänka efter..

Då tycker jag att det är upp till TS att säga det, inte du. Sluta anta åt ett håll eller annat, det drar ner stämningen ännu mer.
Har @xigzo tagit illa upp, så ber jag hemskt om ursäkt och tar det gärna härifrån via PM, inte genom en medlande tredjepart som försöker sätta sig in i någon annans huvud, som han inte känner.

Då tycker jag att det är upp till TS att säga det, inte du. Sluta anta åt ett håll eller annat, det drar ner stämningen ännu mer.
Har @xigzo tagit illa upp, så ber jag hemskt om ursäkt och tar det gärna härifrån via PM, inte genom en medlande tredjepart som försöker sätta sig in i någon annans huvud, som han inte känner.
Jag känner ts privat!

Cool story, det angår fortfarande inte dig. Stop being a white knight. Vill TS att jag tar det med honom om han nu tog så illa upp så är det mellan oss. Inte dig.
Så du menar att det inte är ok att annan part skyddar en som blivit utsatt för ett illa riktar ”skämt”? Ta det som en lärdom, sluta slå ifrån dig. Tänk till en extra gång om du vill skämta på någon annans bekostnad fler gånger i livet.

Tillbaka
Topp