• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Knak! Snart 300 000 inlägg

Secret Santa-projektet innebar ett stort gäng PM i början av december ser jag! :)

daviden: Vad är Bounce Rate? Låter som att det har med wet t-shirt att göra??
Klocksnack är så mycket mer än klockor. ;)

Skämt å sido. Bounce rate innebär att användare besöker sidan, men går inte vidare på sidan utan lämnar sidan från samma sida de kom till.
Exempel: Jag får länken till klocksnack.se, besöker länken, men trycker inte vidare utan går till annan sida eller stänger fönstret igen.

Man vill helst ha låg bounce rate.

Sjukt härligt utveckling, kul att se! Kan ju bara relatera till hur biten jag själv är efter ett halvårs medlemskap i detta eminenta forum! Stort tack till er som driver KS och till alla härliga medlemmar som bidrar till att vi alla tycker det är så förbannat kul med KS!

1100 inlägg. Sjukt! På ett bra sätt. Att få ha varit med och sett utvecklingen det senaste året har varit riktigt roligt. Och så länge forumet utvecklas som det gör nu ser jag inte hur det skulle kunna avstanna. Kör, kör ba. Stanna aldrig. :)

Allt pga att det är ett grymt forum som sköts på ett extraordinärt sätt tack. Sen är jag ju enormt stolt till att kunna bidragit med lite drykt 0,1% av inläggen man måste ju ha varit den medlem som har flest poster här eller hur ;)?

Rent tekniskt är detta forumet överlägset övriga jag besökt, alla kategorier. Mycket smarta features. Fantastiskt jobbat. Yrkesskadan undrar vilken plattform det står på? Innehåll och stämning behöver ju inte ens kommenteras, tack invånare för era bidrag som förgyller vardagskvällarna.

Verkar som om vi slagit rekord i antalet besökare också, 373 nu, daviden!
Se på f*n... Tisdagar är bästa dagarna, tillsammans med torsdagar. Vet inte varför det är så, men så är det. :)

Rent tekniskt är detta forumet överlägset övriga jag besökt, alla kategorier. Mycket smarta features. Fantastiskt jobbat. Yrkesskadan undrar vilken plattform det står på? Innehåll och stämning behöver ju inte ens kommenteras, tack invånare för era bidrag som förgyller vardagskvällarna.
Xenforo, jag gick genom alla de större forummjukvarorna och testkörde. Kom fram till att den här är bäst. Kanske inte senaste tekniken, kanske inte mest kraftfull ...men bäst. Och snygg!

Se på f*n... Tisdagar är bästa dagarna, tillsammans med torsdagar. Vet inte varför det är så, men så är det. :)

Xenforo, jag gick genom alla de större forummjukvarorna och testkörde. Kom fram till att den här är bäst. Kanske inte senaste tekniken, kanske inte mest kraftfull ...men bäst. Och snygg!

Det står ju i footern, såklart.

Bara multipla citeringar som saknas. ;)

Har just gjort en snabbkalkyl. Snittat ca 10h aktivt läsande i veckan sedan i somras vilket innebär ca 200h Klocksnack fram till idag. Ni har alla bidragit till min skolning och höga nöje och dessutom fått mig att bli så nyfiken på hur känslan mellan en "kvartsare"och "automatare" skiljer sig, att jag i dagarna nu, väntar in en inropad gammal riktig dinka. Stort tack!

ROuj5A8.png

Tillbaka
Topp