snajgel
Silver
Misstänker det. Hittade samma som i din sökning. Tänkte om någon visste om det var någon vits att höra av sig till dom.I just detta fall får du nog köpa en och slakta…![]()
knivblad | Morakniv
morakniv.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker det. Hittade samma som i din sökning. Tänkte om någon visste om det var någon vits att höra av sig till dom.I just detta fall får du nog köpa en och slakta…![]()
knivblad | Morakniv
morakniv.se
Vet någon om man kan köpa lösa blad från Mora?
Blev plötsligt sugen på en Rombo men skulle vilja göra eget handtag.
Alternativt om någon vet något liknande blad man kan köpa sig.
Om du läser igen så ser du att det gäller ett speciellt bladKnivblad till slöjd och knivtillverkning – Slöjd-Detaljer
Färdiga knivblad i olika ståltyper. Används för att bygga egna knivar till träslöjd, jakt eller vardaglig användning.www.slojd-detaljer.com
Jag har både slaktat Moraknivar och köpt knivblad, bl.a från Slöjdetaljer som även har fysiska butiker
Ok. Ska jag ta bort mitt svar?Om du läser igen så ser du att det gäller ett speciellt blad
Haha, nä, absolut inte min sak att säga. Jag tänker mer att svaret inte blev hjälpsamtOk. Ska jag ta bort mitt svar?
”Alternativt om någon vet något liknande blad man kan köpa sig.”Haha, nä, absolut inte min sak att säga. Jag tänker mer att svaret inte blev hjälpsamt
*posta gärna något alster men morablad![]()
Vad i ditt svar antyder ett blad som liknar Rombo? Sluta tramsa och posta någon kul kniv i stället”Alternativt om någon vet något liknande blad man kan köpa sig.”
Svaret blev alltså inte hjälpsamt. Ok, tur att vi har en ordningspolis som inte heller själv läser vad som står i ursprungstexten.