Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill inte vara den som är den men är det inte den långa som är minutvisaren...?
Trist ändå när ett så väletablerat märke gör en sådan fadäs.
Du kan mycket väl ha rätt, lovar att kolla upp detta i manualen tills 11 december
Tyvärr inte optimalt, för mycket avstånd mellan ettorna. Jag har sett bättre (och värre)DSSD levererar i det här viktiga momentet, eller?
Fan också!Tyvärr inte optimalt, för mycket avstånd mellan ettorna. Jag har sett bättre (och värre)
En sista åtgärd skulle kunna vara att kasta om ordningen på visarna och byta bort den smala som ändå bara spretar. Kan dock kosta mer än det smakar är jag rädd. Annars är det nog tyvärr bara att slänga skiten och konstatera att du fått ett måndagsexemplar.Samma fel!!!!
Vet fortfarande inte vad den stora visar. Den står ju på samma ställe som den lilla.
Gränspuck på den 11:an.. Hmm..
Eller är den okej?
DSSD levererar i det här viktiga momentet, eller?
Bästa röda dagen
Perfekt på en vintage klocka......
Nej på samtliga. Men fina ändå...
Tycker du? Jag tycker inte det är jämna avstånd...Ser ok ut.
Jag är nog benägen att hålla med dig ändåNej på samtliga. Men fina ändå...
De e lugnt, imorgon är den 12:e...Fan också!
Fast du har en riktigt bra elva där...Arkiverar detta under "saker som jag inte visste att jag borde bry mig om".
Om det är mer avstånd mellan ettorna än vad det är till datumfönstrets kant så tycker inte jag det ser OK ut. Man blir lite petig efter 30 år i bokstävernas (och siffrornas) värld...Ser ok ut.
Inget fel på klockan, men den 11:e kanske den kan få stanna i klocklådan...Gmt är en riktigt besvikelse. dags att byta klocka
Måste hitta en klocka med en perfekt 11. Har du några förslag?Inget fel på klockan, men den 11:e kanske den kan få stanna i klocklådan...
Tudor sub, Omega Seamaster (och även andra Omegamodeller), IWC, vintage Zenith-dressare (här i tråden). Klockor med datumfönstret kl 6 har ofta smala fönster - och automatiskt blir alla sifferkombinationer tighta. De flesta Rolexmodeller går dessvärre bort, liksom många Seikomodeller.Måste hitta en klocka med en perfekt 11. Har du några förslag?