• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kolla datumvisningen idag

haha, brutalt nördigt! Kul! Kör Longines Hydroconquest och kan bara hålla med
1444570921087-377351414.jpg

Perfekt 11.
ser bra ut.

När vi håller på: Ska inte en etta vara en etta, och inte bara ett vertikalt streck?

Hur tänkte Omega här? Timvisaren är ju monterad rakt över datumet! Nåväl, det ser fint ut när man tittar från sidan i alla fall. Hoppas timvisaren är på ett annat ställe den 11 december, återkommer.

image.jpeg

Hur tänkte Omega här? Timvisaren är ju monterad rakt över datumet! Nåväl, det ser fint ut när man tittar från sidan i alla fall. Hoppas timvisaren är på ett annat ställe den 11 december, återkommer.

image.jpeg
Vill inte vara den som är den men är det inte den långa som är minutvisaren...?
Trist ändå när ett så väletablerat märke gör en sådan fadäs. ;)

Här kommer den ultimata 11-bilden, tagen 11 sekunder över 11 minuter över 11, den 11 i 11.
Tyvärr var det inte planerat så klockan är lite kladdig efter en lång dag och jag skulle egentligen gå och lägga mig när jag såg att klockan hade en minut kvar till 11 minuter över 11. Holy crap, var är kameran? Asch, fel objektiv, byt och sedan hitta lite ljus under kökslampan och Klick. Nåja det blev som det blev.

Oceanus11.jpg

Här kommer den ultimata 11-bilden, tagen 11 sekunder över 11 minuter över 11, den 11 i 11.
Tyvärr var det inte planerat så klockan är lite kladdig efter en lång dag och jag skulle egentligen gå och lägga mig när jag såg att klockan hade en minut kvar till 11 minuter över 11. Holy crap, var är kameran? Asch, fel objektiv, byt och sedan hitta lite ljus under kökslampan och Klick. Nåja det blev som det blev.

Oceanus11.jpg
Hahaha, bra fångat. Berätta inte detta för nån för det är rätt knäppt ;)

Tillbaka
Topp