• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kolla datumvisningen idag

DSC_0142.JPG

Varje månad den elfte blir jag påmind om de inkonsekventa ettorna. Blir lika butter varje gång. Det är ju idioti ju! Hur kan man göra så? Jag förstår verkligen inte och det äter mig inifrån!

Snygga ettor här.. :) Gillar typsnittet på hela tavlan. Rena och moderna.
IMG_20160411_212259.jpg
Det är ju andra ettor i datumet än de på tavlan? Jag skulle bli galen men skönt för dig att du inte stör dig på det :) Förrän nu alltså ;)

Förstår verkligen inte. Man designar klockor in i minsta detalj, men datumhjulet verkar man helt glömma bort. Man får liksom vara glad om det har rätt färg på en klocka för tiotusentals kronor.

Nej, tur det slår om snart igen :)

Det är ju andra ettor i datumet än de på tavlan? Jag skulle bli galen men skönt för dig att du inte stör dig på det :) Förrän nu alltså ;)

Förstår verkligen inte. Man designar klockor in i minsta detalj, men datumhjulet verkar man helt glömma bort. Man får liksom vara glad om det har rätt färg på en klocka för tiotusentals kronor.

Nej, tur det slår om snart igen :)
Fast jag tycker det är grejen. Det ska vara skillnad på datum och tidsindex. Skulle störa mig mer den tredje varje månad då trean skulle se ut som en liten siffra bland de andra istället. Nä, här tycker vi helt olika alltså. :)

Fast jag tycker det är grejen. Det ska vara skillnad på datum och tidsindex. Skulle störa mig mer den tredje varje månad då trean skulle se ut som en liten siffra bland de andra istället. Nä, här tycker vi helt olika alltså. :)
Mjo, där har du en poäng i och för sig :) Men det är ju bara en dag i månaden så jag får 30 poäng och vinner ändå :p

Tillbaka
Topp