Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nein, det är större mellanrum mellan ettorna än ut till kanterna... Annars får du fota om och motbevisaSer bra ut tycker jag, skuggan i datumrutan gör att siffrorna ser ut att vara off, men icke!
Synd att Rolex inte kan nå den graden av perfektion...
Låt mig skaffa Photoshop så återkommer jag senare!Nein, det är större mellanrum mellan ettorna än ut till kanterna... Annars får du fota om och motbevisa
Tycker det är schysst att kunna se datum på klockan för att slippa ta upp mobilen så det är värt att offra en siffra för det. Undantag dressareFöredrar klockor utan datum !
Mer stilrena, symmetriska och man behöver inte offra varken index eller siffra
Hahahaha, ta det inte så hårt. Din klocka är fin trots den 11anFöredrar klockor utan datum !
Mer stilrena, symmetriska och man behöver inte offra varken index eller siffra
Det är ju andra ettor i datumet än de på tavlan? Jag skulle bli galen men skönt för dig att du inte stör dig på det Förrän nu alltsåSnygga ettor här.. Gillar typsnittet på hela tavlan. Rena och moderna.
Fast jag tycker det är grejen. Det ska vara skillnad på datum och tidsindex. Skulle störa mig mer den tredje varje månad då trean skulle se ut som en liten siffra bland de andra istället. Nä, här tycker vi helt olika alltså.Det är ju andra ettor i datumet än de på tavlan? Jag skulle bli galen men skönt för dig att du inte stör dig på det Förrän nu alltså
Förstår verkligen inte. Man designar klockor in i minsta detalj, men datumhjulet verkar man helt glömma bort. Man får liksom vara glad om det har rätt färg på en klocka för tiotusentals kronor.
Nej, tur det slår om snart igen
Mjo, där har du en poäng i och för sig Men det är ju bara en dag i månaden så jag får 30 poäng och vinner ändåFast jag tycker det är grejen. Det ska vara skillnad på datum och tidsindex. Skulle störa mig mer den tredje varje månad då trean skulle se ut som en liten siffra bland de andra istället. Nä, här tycker vi helt olika alltså.
Gränsfall Inte helt kass men heller inte på samma nivå som vattennöten ovan.Inoxen klarar sig någorlunda tycker jag.
Inge vidare tycker TS...Inoxen klarar sig någorlunda tycker jag.
... men svårt att se datumetDet ser bra ut här tycker jag.
Känns inte som ettorna har ngn kontakt alls med varandra...
Nej, det är korrekt, men ser snyggt ut tillsammans med med kanji-dagvisningenKänns inte som ettorna har ngn kontakt alls med varandra...
Man får inte vara så petig när det gäller beaters!Inge vidare tycker TS...
Japp!Underkänd Rolle va?
Dessvärre vad det gäller "11" annars var detUnderkänd Rolle va?
Seiko
Oris > Seiko