Du borde starta en egen tråd med datumvisning den 12:e! Då snackar vi harmoni på tavlan.Riktigt snyggt. Eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du borde starta en egen tråd med datumvisning den 12:e! Då snackar vi harmoni på tavlan.Riktigt snyggt. Eller?
Den hade jag missat. Måste lägga upp en imorgon!!Du borde starta en egen tråd med datumvisning den 12:e! Då snackar vi harmoni på tavlan.
Snyggt! Men lite jobbigt att den andra 11an på tavlan inte ser riktigt likadan ut.Riktigt snyggt. Eller?
F-n!!! Nu kan jag inte ”unsee” det. Tur att det inte syns lika tydligt irl som på närbild...Snyggt! Men lite jobbigt att den andra 11an på tavlan inte ser riktigt likadan ut.
Känns ju nästan som om Seiko med flit vill ha mellanrum?Bra, sämre, Seiko.
Sorry! Men det är ett relativt vanligt problem tycker jag. Många klockor som man gillar väldigt mycket stirrar man på tills man råkar hitta någon liten detalj som sticker lite i ögonen.F-n!!! Nu kan jag inte ”unsee” det. Tur att det inte syns lika tydligt irl som på närbild...
inga problem, är det inget värre överlever jagSorry! Men det är ett relativt vanligt problem tycker jag. Många klockor som man gillar väldigt mycket stirrar man på tills man råkar hitta någon liten detalj som sticker lite i ögonen.
Jag tror du vinner tävlingen, "-Dagens mest udda elva."