Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är ju katastrofal, haha.
Visa nu en dålig 11 på en Squale så att jag får säga att det är en hammarhajDen här är ju katastrofal, haha.
Du får leta själv!Visa nu en dålig 11 på en Squale så att jag får säga att det är en hammarhaj
Fel dag, skandal ju!
UnderbartJagv vet... Idag blev den en Citizen när jag insåg vilken dag det är.
Tur att det bara är den elfte en gång per månad ...
Jädrigt illa
Nu blev det en rejäl överdos av ”bredbent” på en gång...Tror att min Explorer 2 är illa ute. Svårt att avgöra för en novis. I mina ögon ser det inte förjävligt ut, men ej heller perfekt...
Stilren elva som jag tycker ser bättre ut än Rolex försök att skoja till det med två glest placerade romerska siffror.Inte alltför illa, men saknar lite flärd
Tackar, trevligt att du gillar datumvisningen! Nej verkligen inte, är glad över att ha destrovarianten med krona till vänster, och inte den vanliga!Stilren elva som jag tycker ser bättre ut än Rolex försök att skoja till det med två glest placerade romerska siffror.
Men du – den kronan skojar man inte bort!
Du får byta till din ”elfte-klocka”.Tur att det bara är den elfte en gång per månad ...
Nu blev det en rejäl överdos av ”bredbent” på en gång...