Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast pluspoäng för MÅNLite för enkel ändå…
Haha, eller hur!Fast pluspoäng för MÅN
Snygg PO med den orange bezelnDet här va kul!
Klart bäst!
Såklart det är ok men om vi nu ska nörda ner oss tycker jag det kan se ut som en romersk tvåa I I istället för 11.
Detta är ju riktigt nördigt! Men ok - hjälp mig förstå om detta ser bra ut eller inte. Själv tycker jag att det ser ok ut på både denna och flesta andra klockor.
Helt ok men inte så bearbetad som man kunde förvänta sig av en premium-klocka, det är väl lite så trådens syfte är…
Detta är ju riktigt nördigt! Men ok - hjälp mig förstå om detta ser bra ut eller inte. Själv tycker jag att det ser ok ut på både denna och flesta andra klockor.
Tack för synpunkter- håller faktiskt med dig!Såklart det är ok men om vi nu ska nörda ner oss tycker jag det kan se ut som en romersk tvåa I I istället för 11.
Saknar "snedtaket" på ettan och avståndet är lite stort.
Snyggt!Helt ok men inte så bearbetad som man kunde förvänta sig av en premium-klocka, det är väl lite så trådens syfte är…
Min Heuer Camaro känns kanske lite mer genomarbetad men detta är ju högst subjektivt!
De där ettorna är ena riktiga terrierHelt ok men inte så bearbetad som man kunde förvänta sig av en premium-klocka, det är väl lite så trådens syfte är…
Min Heuer Camaro känns kanske lite mer genomarbetad men detta är ju högst subjektivt!