Rymdhamstern
Silver
Anonym och lite trist elva. Bra mellanrum dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt med Seiko sÄ Àr det lite för lÄngt mellan ettorna, datumfönstret Àr dessutom vÀldigt litet.
Ja fy! Ălskar allt med seiko, men den 11:e gĂ„r den bortGammal Tuna ser faktiskt förskrĂ€cklig ut, som vanligt med Seiko
SpÀnnande med en Meccaniche (har funderat pÄ en mÄnga gÄnger), hur kÀnns den? hur upplevs kvalite o.s.v.?KÀnns som lite av siffrorna fattas
Jag Àr nöjd fÄr jag sÀga, visarna skiftar lite i blÄtt men svÄrt att fota. Men tycker den Àr snygg, fick lite Jaeger-feeling nÀr jag sÄg den första gÄngen sÄ var fast direkt.SpÀnnande med en Meccaniche (har funderat pÄ en mÄnga gÄnger), hur kÀnns den? hur upplevs kvalite o.s.v.?