• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla in denna nya hållflabben+StfuTool klocka från BP! >>

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Finns med canvas med! :cigar:
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Den var betydligt trevligare!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Trevligt att den är förberedd för länk, om de inte missade den detaljen i bildredigeraren då.
Otroligt platt tavla, trist boett, fel placering av datum, ointressanta visare och till det Nato. Den har inga rätt förutom att det är en BP.
Platt tavla som 99% av alla ur, vass boett med mysig fasning, datum som inte stör de viktiga indexen (12, 3, 6, 9), stört hårda vintageinspirerade bruksursvisare och på levereras utan länk som tex vattennöten. Många rätt om man bortser från storleken.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Trevligt att den är förberedd för länk, om de inte missade den detaljen i bildredigeraren då.

Platt tavla som 99% av alla ur, vass boett med mysig fasning, datum som inte stör de viktiga indexen (12, 3, 6, 9), stört hårda vintageinspirerade bruksursvisare och på levereras utan länk som tex vattennöten. Många rätt om man bortser från storleken.

Nej
 
D

Deleted member 4412

Guest
Slängde iväg ett bud på en idag. Titancase o grönt nato samt ett oem croco. Alltid gillat modellen med dess råa o enkla look med en stark flört åt vintage hållet..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Lite sköna pics oxå på det olivfärgade natot. Det är magiskt skönt kan jag tillägga..
image.jpeg

image.jpeg

Här på ett cordovan läder..
image.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag hoppas ditt bud blir accepterat :) stort grattis i förskott isf!
Thanxx! Jag oxå haha. Har ju gillat den här fula ankungen sen jag såg den på bild första gången men testade den för första gången idag.. Tror den kommer bli störtskön på läder:)
 

Rivalen

Rolex
Som jag skrev i Watghouttråden. Blir inte riktigt sams med denna. Det är någon slags disharmoni mellan tavla, runda timmarkörer och loggiga visare. Vill tycka om, men det går inte riktigt.
 
Topp