Trevligt att bli påmind om att en klassisk dykare inte per automatik innebär en submariner
Edit: Här finns lite trevlig läsning:
https://www.hodinkee.com/blog/blancpain-fifty-fathoms-review
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt att bli påmind om att en klassisk dykare inte per automatik innebär en submariner
Edit: Här finns lite trevlig läsning:
https://www.hodinkee.com/blog/blancpain-fifty-fathoms-review
VarförBedrövligt trist
Finns med canvas med!![]()
![]()
![]()
![]()
Stumt "c" och "n", Blanpai. Fast kanske lite mer Blaupaa.Men hur uttalar man Blancpain
Stumt "c" och "n", Blanpai. Fast kanske lite mer Blaupaa.
Värdelös beskrivning så det är nog lika bra du kollar här istället.![]()
Du var bra mycket bättre på fonetik märker jag.Blåååååpaaaaaa
det var inge bättre förr!Otroligt platt tavla, trist boett, fel placering av datum, ointressanta visare och till det Nato. Den har inga rätt förutom att det är en BP.
Jag e valon för bövelenDu var bra mycket bättre på fonetik märker jag.![]()
Nu satt du mig på pottan . Får lov att ta mig en funderare på det budet ? . Lockande
Kan tänka mig att du skruvat fast urverket ordentligtNu satt du mig på pottan . Får lov att ta mig en funderare på det budet ? . Lockande![]()
Det är jag med, tro det eller ej.Jag e valon för bövelen![]()
Jag stör mig också på datumfönstret, avstår därför från köp denna gång.Mellan 200 000 och 250 000 SEK (USD 25 200 enligt google).
Gillar den, men som ofta stör jag mig på det tiltade datumfönstret.
Platt tavla som 99% av alla ur, vass boett med mysig fasning, datum som inte stör de viktiga indexen (12, 3, 6, 9), stört hårda vintageinspirerade bruksursvisare och på levereras utan länk som tex vattennöten. Många rätt om man bortser från storleken.Otroligt platt tavla, trist boett, fel placering av datum, ointressanta visare och till det Nato. Den har inga rätt förutom att det är en BP.
Trevligt att den är förberedd för länk, om de inte missade den detaljen i bildredigeraren då.
Platt tavla som 99% av alla ur, vass boett med mysig fasning, datum som inte stör de viktiga indexen (12, 3, 6, 9), stört hårda vintageinspirerade bruksursvisare och på levereras utan länk som tex vattennöten. Många rätt om man bortser från storleken.
Jag vann.
100% inhouse, Haute vette![]()
Jag vann.
Känns som det är dags för en ny hype på KS nu när PP blivit för "vanlig"!
5000-36S30-NAB A
räknar med att Nato detaljerna är i guld, så jäkla cool! Nån som sett irl?
Edit: nedre bild blev lite aaaaavlång
![]()
![]()
Slängde iväg ett bud på en idag. Titancase o grönt nato samt ett oem croco. Alltid gillat modellen med dess råa o enkla look med en stark flört åt vintage hållet..
Tycker det ser ut som guldversionen på någon av Todd Erikssons klockor.
Thanxx! Jag oxå haha. Har ju gillat den här fula ankungen sen jag såg den på bild första gången men testade den för första gången idag.. Tror den kommer bli störtskön på läderJag hoppas ditt bud blir accepteratstort grattis i förskott isf!