• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kommer oberoende urmakare att finnas i framtiden?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ganska säker på att de skickar sina jobb till Gastons... Annars har den anställt någon nyligen. Eller menar du Bergströms?
Nej, jag menar Magnussons. De hade en urmakare som arbetade där i höstas i alla fall. Bytte en del meningar med henne.
 

_jonte

Patek
Nej, jag menar Magnussons. De hade en urmakare som arbetade där i höstas i alla fall. Bytte en del meningar med henne.
Ok, var nog kanske i september eller oktober som jag sökte urmakartjänster där. Då fanns ingen, men kan ju ha vart mammaledig, sjukskriven i eller vadsom. Eller anställd efter det. Dagen efter detta sa urmakaren på Gastons att Magnussons inte har nån urmakare och brukar skicka jobb till honom.
Men hursomhelst, fick du ett bra intryck av urmakaren?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men hursomhelst, fick du ett bra intryck av urmakaren?
Jag var där efter förra sommaren kom jag på nu. Hon kan ju i och för sig varit en "batteribytarurmakare". Jag minns inte samtalet i detalj, så ifall hon verkar bra eller inte kancjag inte svara på.
 
C

China

Guest


Cousins UK har haft problem ganska länge med att leverera en del reservdelar, nu går man ut via sin egen webbsida och vill köpa. Frågan är om det finns någon som kan/vill lätta på sitt lager.
 

Camo00

Patek
Cousins UK har haft problem ganska länge med att leverera en del reservdelar, nu går man ut via sin egen webbsida och vill köpa. Frågan är om det finns någon som kan/vill lätta på sitt lager.

Det märks ganska tydligt när man söker efter märkesdelar från Schweiziska märken...
 
Topp