Money talks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Generellt är människor som handlar på annonsplatser helt slut i huvudet! Folk som inte dyker upp när de lovat, folk som bara går upp i rök och folk som "tar" saker för att sen ångra sig.
För ett tag sedan skulle jag köpa en cykel, bestämmer på kvällen träff med gubben per telefon till morgonen efter, kör dit och gubbfan har sålt cykelhelvetet. Naturligtvis är han fri att sälja sin egendom till vem han vill men tillhör det inte vanlig hyfs att lyfta telefonen och berätta att cykeln är såld?!?!?!
Vad är rimligt att lägga? 10%?Så länge ingen handpeng lagts gjorde du helt rätt.
Jag hade sagt till person 1 att det nu finns en person 2 som är beredd att köpa. Person 1 hade då fått förtur men ingen betänketid.
Vem fan för över 20-30 kronor mellan bankkonton??Vad är rimligt att lägga? 10%?
Tack för synpunkterna! Jag känner nu att jag inte var ute och cyklade.
...o SEN ändrar han sig?Jag brukar bara byta klockor med jakob.dala Han brukar ta en klocka, sen ringer han och säger att han tar den.
...o SEN ändrar han sig?
Det är även rätt irriterande då en säljaren, inga namn, inte svarar på PM! 9 timmar utan svar är ju som en evighet för en junkie!...o SEN ändrar han sig?
Det är även rätt irriterande då en säljaren, inga namn, inte svarar på PM! 9 timmar utan svar är ju som en evighet för en junkie!
En vecka!? Att du lever fortfarandeJag har varit med om att säljaren inte svara på 1 vecka här på KS.................
En vecka!? Att du lever fortfarande![]()
Ja. Och då köper jag tillbaka den.