• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kompass Stockholm Watches?

Inlägget är sju år gammal.
Mn kommentar blev flyttat hit. Jag lagade nytt ämne, men det blev säksat Inn i denna Kompass tråden.

Månfas var det jag ville ha, och ingen ger detta rimligt annat enn Quarts.
Men då vet jag att Kompass är dåligt. Trodde det va ok sedan det är Swiss inmat.

Jag orkar inte laga ännu en tråd.
Omm det inte passar här så är det ok om den flyttas.

Hva tycker ni om denna? Har Moonphase och även sekunder.
Är Mathey Tissot bra märke?
https://www.jomashop.com/mathey-tissot-watch-h1886rai.html
Screenshot_20200819_220113_com.facebook.katana.jpg

Senast ändrad:
Värker vara svensk märke med Swiss urvärk.
Vill ha månfas, ock alternativ Filippo Loreti är osäkert beroende leverans tid. Hör folk har väntat 3 -6 månader.. och det är sjukt.
https://www.prydligt.se/herrklockor...uSXsLVQHTBNRSVcnMOmtpI7cnvUcnKbhoCFOYQAvD_BwE
Skulle rekommendera Orients sun and moon modeller, inte riktig månfas utan bara dag/natt indikering men ser liknade ut. De är automatiska dessutom.
IMG_20200820_124644.jpg IMG_20200820_124629.jpg IMG_20200820_124702.jpg
Dessa tre ligger mellan 200-300€

Skulle rekommendera Orients sun and moon modeller, inte riktig månfas utan bara dag/natt indikering men ser liknade ut. De är automatiska dessutom.
IMG_20200820_124644.jpg IMG_20200820_124629.jpg IMG_20200820_124702.jpg
Dessa tre ligger mellan 200-300€
Jo jag skal ha en av dom, min favoritt är den med stål/gull/sölv och blå skiva.
Är möjligt jag köper den gamla modellen med svart och sölv/multi eyes. Jag har en Orient Ray 2 i blått också, och är jättenöjd med den.

Tillbaka
Topp