• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Komplement till min Datejust 16200

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Har väl samma tankar, även om jag har en 116200. Just nu är jag inne på en sinn, typ ezm3 eller likn. Vad tror du om det?
En dykare kompletterar DJ bra.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har väl samma tankar, även om jag har en 116200. Just nu är jag inne på en sinn, typ ezm3 eller likn. Vad tror du om det?
En dykare kompletterar DJ bra.
Ja, jag är inne på en dykare. Hade kompletterat riktigt bra. Allra helst skulle jag vilja komma över en Tudor submariner 79090... Finns det någon som vill sälja tro?
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har väl samma tankar, även om jag har en 116200. Just nu är jag inne på en sinn, typ ezm3 eller likn. Vad tror du om det?
En dykare kompletterar DJ bra.
Men min Datejust är jag omåttligt förtjust i. Tycker den är så himla snygg, allra helst med slät ring. Den säljer jag aldrig. :)
Visst är de grymma?!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Men min Datejust är jag omåttligt förtjust i. Tycker den är så himla snygg, allra helst med slät ring. Den säljer jag aldrig. :)
Visst är de grymma?!
Japp. Dj är nog den optimala owg-klockan
Bifogar en bild.
image.jpeg
 
Topp