• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Här kan vi visa våra korthållare, disskutera, tipsa. mm. Är själv på jakt efter en snygg och smidig då min nyss gick sönder.

Funderar på burberry eller lois vuitton :)
Och var köper man dessa lättast?

BD33389-43707.jpg
burberry-black-black-and-haymarket-check-card-holder-product-1-19477155-0-459565400-normal.jpeg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Det är riktigt bra med korthållare äntligen har man en tunn iPhone igen :)

Köpte denna funkar skitbra, får plats med 6 kort utan att det blir trångt. Alla facken är överdimensionerade med typ 3-4mm vilket gör att det enkelt att hantera.

Rejält läder till ett bra pris, snygg är den oxo om endast 199kr!

Såg en från Morris såg innan jag hittade denna den skulle de ha 399kr för prick likadan. Snacka om sälja på märke...
image.png
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Det är riktigt bra med korthållare äntligen har man en tunn iPhone igen :)

Köpte denna funkar skitbra, får plats med 6 kort utan att det blir trångt. Alla facken är överdimensionerade med typ 3-4mm vilket gör att det enkelt att hantera.

Rejält läder till ett bra pris, snygg är den oxo om endast 199kr!

Såg en från Morris såg innan jag hittade denna den skulle de ha 399kr för prick likadan. Snacka om sälja på märke...
image.png


Jo men märke är kul :) precis som med klockor right?;) annars hade alla burit seiko :O

Second hand är det inte tal om :) nytt blir det.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jo men märke är kul :) precis som med klockor right?;) annars hade alls burit seiko :O

Second hand är det inte tal om :) nytt blir det.

Ska du pröjsa premium för någon av dina förslag så hade jag kört på burberry då får man lite färg och design. Gällande mitt A-B vs Morris var de nästintill identiska. De BA köp! :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Ska du pröjsa premium för någon av dina förslag så hade jag kört på burberry då får man lite färg och design. Gällande mitt A-B vs Morris var de nästintill identiska. De BA köp! :)

Ja den är snygg och prisvärd den du hittat:)

Jo jag gillar också att det händer lite, samtidigt som jag är en sucker för stilrent.
Prada och även gucci har några fina, så det får bli en tripp till den anrika hufvudstaden och klämma irl :)

Men tkr allt fler kan dela med sig av bilder på sina :D eller är det wallet som gäller?
 

Oew

Rolex
Ja den är snygg och prisvärd den du hittat:)

Jo jag gillar också att det händer lite, samtidigt som jag är en sucker för stilrent.
Prada och även gucci har några fina, så det får bli en tripp till den anrika hufvudstaden och klämma irl :)

Men tkr allt fler kan dela med sig av bilder på sina :D eller är det wallet som gäller?
Stilrent är inte det första jag skulle tänka på när jag ser en burberry korthållare :p
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Om du vill så kan jag i ren KS anda inhandla den åt dig och skicka den vart i Sverige du befinner dig!

Har dock inga referenser som kan bevisa att jag är good guy, men är du intresserad så dra ett PM. Är baserad i Stockholm nämligen!


Tackar å ödmjukast :)

Men bor i nyköping så är inte så långt.. Men ska dit på en trip när som oavsett :)

Men tack som fasen för erbjudandet
 

chgeorg

Omega
Tackar å ödmjukast :)

Men bor i nyköping så är inte så långt.. Men ska dit på en trip när som oavsett :)

Men tack som fasen för erbjudandet
Inga problem!

Kan dock rekommendera Mulberrys variant istället, hade den ifrån LV som du länkar till där uppe. Men är efter 3 år med LVn är jag oförskämt nöjd med min Mulberry!

Men det är en extremt personlig sak
 

Camo00

Patek
Det är riktigt bra med korthållare äntligen har man en tunn iPhone igen :)

Köpte denna funkar skitbra, får plats med 6 kort utan att det blir trångt. Alla facken är överdimensionerade med typ 3-4mm vilket gör att det enkelt att hantera.

Rejält läder till ett bra pris, snygg är den oxo om endast 199kr!

Såg en från Morris såg innan jag hittade denna den skulle de ha 399kr för prick likadan. Snacka om sälja på märke...
image.png
Säkert helt okej för pengarna, men "rejält läder" kan vi förmodligen diskutera...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Säkert helt okej för pengarna, men "rejält läder" kan vi förmodligen diskutera...
Låt lg få återkomma med recension , som resande säljare där kortet åker upp&ner dagligen hoppas jag den håller. Köpte en TOS för 3 år sedan för 500kr, pallade trycket i 1 år sen var den slut. Precis som deras skor...
 
Topp