• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Har kört Mulberry i 6 år typ. Köpte en ny för någon vecka sedan då förra började bli ganska kass. Men kan rekommendera Mulberry.
image.jpeg
Färg på den där?
 

Aston

Panerai
Cool! Kan vara nåt när man ska på snabbvisit i hovestaden med kunder! Hur sitter plånkan fast?
Den fästes med en klisterlapp på baksidan. Ska kunna ta åtta kort men då blir den för tjock tycker jag. Käns tryggare att ha allt samlat på ett ställe - i framfickan på byxorna.
 

Camo00

Patek
Låt lg få återkomma med recension , som resande säljare där kortet åker upp&ner dagligen hoppas jag den håller. Köpte en TOS för 3 år sedan för 500kr, pallade trycket i 1 år sen var den slut. Precis som deras skor...

Lite definitionsfråga. Hållbara produkter kan man lätt göra av skitläder, man lägger bara på plastyta, tänk Ikeasoffor, bilklädsel och billiga skinnskor...
 

chgeorg

Omega
För lite över tre år sen såg min ut så här.
image.jpeg

Nu ser den ut så här.
image.jpeg
image.jpeg

Inte släppt i sömmarna någonstans. Strunta i franskt skit, köp italienskt. Bra kvalité
Hade en lika dan i svart, bästa jag har haft när den fick riktigt fin patina som din ovan. Dock kunde någon inte skilja på mitt och ditt så den fick fötter och jag hoppas att dem som "fick" den uppskattar den lika mycket som jag gjorde!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Hade en lika dan i svart, bästa jag har haft när den fick riktigt fin patina som din ovan. Dock kunde någon inte skilja på mitt och ditt så den fick fötter och jag hoppas att dem som "fick" den uppskattar den lika mycket som jag gjorde!
Trist när sånt händer. Tur att dom inte är så dyra iaf. Kostade väl runt 900kr när jag köpte min.
Jag har faktiskt kikat in även den :) gilla den med lilla tygpatchen med grön/röda signatur bandet :/
Kollade på den också först om vi menar samma men ville ha något diskret, tidlöst och hållbart. :)
 

chgeorg

Omega
Trist när sånt händer. Tur att dom inte är så dyra iaf. Kostade väl runt 900kr när jag köpte min.

Vet inte exakt när jag köpte den men borde varit runt 2006ish, var i Florens och hade jobbat ihop pengar för mitt första riktiga "märkes" köp.. Mäkta stolt var man, och den överlevde en husbrand tror eller ej.. Vi delade bana förrförra året.. En jobbig baksmälla kan jag lova! Då jag trodde de fått med sig halva lönen i kuppen, dock visade det sig att banken dragit för alla räkningar i samma veva, var några svettiga minuter innan banken bekräftade att de var dom som hade stulit pengarna :D
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Vet inte exakt när jag köpte den men borde varit runt 2006ish, var i Florens och hade jobbat ihop pengar för mitt första riktiga "märkes" köp.. Mäkta stolt var man, och den överlevde en husbrand tror eller ej.. Vi delade bana förrförra året.. En jobbig baksmälla kan jag lova! Då jag trodde de fått med sig halva lönen i kuppen, dock visade det sig att banken dragit för alla räkningar i samma veva, var några svettiga minuter innan banken bekräftade att de var dom som hade stulit pengarna :D

Fiiifan. Tur i oturen då :D
 
Topp