• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

koze

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Även jag har köpt en klockrulle av @koze.
Har inget att jämföra med men rullen är tunn och fin så blev inte så skrymmande som jag trodde. Blir trevlig att ta med sig på GTG.

Han besvarade mina frågor om rullen föredömligt och skickade snabbt.

Goodguy! :)
 

Crane

Panerai
Har köpt en kanontrevlig klockrulle i canvas av Koze. Snabb och utomordentlig service.
Goodguy!

Edit.
Hittade en bonus längst ner i paketet i form av ett svart nato :) Tack för det!
 
Senast ändrad:

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpte en klockrulle av koze i december, men insåg nu att jag hade glömt skriva i den här tråden. Har använt den mycket och är nöjd med köpet. Bra kommunikation och snabb leverans. 100% GG.
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
En praktisk och välgjord klockrulle ifrån @koze. Kvickt skickad och väl förpackad efter en bra kommunikation. Vad kan man mer begära, truly a good guy!
 

Beo

Patek
Även jag har köpt en klockrulle av @koze !även jag är ypperligt nöjd med den,mycket välgjord och fin,kommenikationen var finfin och frakten smidig och snabb en 110% good guy.
 

sjstrm

Cartier
Köpt en mycket fin Rolex av herrn, allt som beskrivet och en upplevelse som var mycket positiv. 100% GG :)
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Köpte en klockrulle av koze och var en väldigt smidig affär.
Snabb, smidig och trevlig :)
En good-guy rakt igenom.
 

addel

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka, som var precis som beskrivet, av koze. Snabb, smidig och trevlig affär! Definitivt en good guy
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpte en Cwc av Koze. Paketeringen saknade någon tejpbit möjligen men inget att yvas över. Supertrevlig kille som jag gärna gör affärer med igen. :)
 
Topp