• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

koze

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin vintage Seiko av Koze. Snabba svar, snabb leverans samt välpackat. Vara enligt beskrivning. En mycket smidig och trevlig affär helt enkelt. Rekommenderas!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett härligt grönt Panerai gummi av Koze. Strålande trevlig konversation innan affären och smidig överlämning f2f. Visade sig när jag skulle montera det på min 312:a att det var för viklås istället för pin. Inga som helst problem med vare sig kommunikation om detta eller avhjälpande av problemet.
Koze bad Nymans lägga undan ett nytt strap för pin. Bara åka in och byta!!
Som plåster på obefintliga sår fick jag en fin klockrulle.
Har alltså bara gott att säga om denne herre. Helt klart good guy!!
 

Eriktig

Breitling
Köpte klockrulle av karln, som posten tappade bort. När jag då hör av mig för att köpa en ny av herrn så vägrar han betalning och skickar en ny utan kostnad.
Svårslagen goodguy.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Köpt en klockrulle från @koze . Överlämningen skedde via f2f till en släkting då vi bor åt olika håll. Bra kommunikation och bra service! Och klockrullen är att rekommendera! 100% GG
 

Pippo

Omega
2-Faktor
Har likt några andra här på KS köpt en klockrulle av koze. Rullen är superfin, kommunikationen utan anmärkning och frakten blixtsnabb! Finns inte mycket mer att säga - 100% GG!
/J
 

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klockrulle av @koze! Rullen var superfin, fint beskriven produkt, trevlig säljare och snabb leverans gör såklart @koze till en klar Goodguy!
 
Senast ändrad:

HMB

Breitling
Köpte en Submariner @koze, en affär som gick snabbt och smidigt. Trevligt bemötande och enkelt att göra affär. Rekommenderas!
 

Ljungen

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en av @koze ’s grymma klockrullar, som är no-nonsen och andas kvalitet, med snabb leverans. Fullt ut GG!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt ännu en klockrulle av @koze, denna gången v2. Väldigt nöjd än en gång! Blixtsnabbt skickat direkt efter betalning.
Rekommenderas varmt!
 
Topp