Sa någon hest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sa någon hest?
![]()
Hest är en frukt, som härstammar från Sovjetryssland, frukten smakar beskt och lite som söt pistage. Frukten plockas vanligtvis under sommarmånaderna, fast ibland på vintern. Hestträdet blir ca. 1-20-30-20 meter högt och växer i de kommunistiska alperna, under uppsikt av Peter Hest; uppfinnare av hesten och president i Chile. storlek Alla hestar är stora, eller rentutav gigantiska. Hestar blir 2,19 m i mankhöjd. Det finns en hestart som är mindre, det är rasen fallafel. Men den är mycket ovanlig och ses bara i små grupper på Cypern. Anledningen till detta låga antal hestar beror på klimatförändringarna. När fallafeln inte hade någon grus att beta på längre, drunknade tusental hestar. Emellertid måste hestarna också ömsa päls. Detta sker innan någon hinner märka, alltså sommaren, då ingen är på Cypern.
Varför får jag "Pawn Stars" vibbar när jag läser ditt inlägg![]()
Har du druckit öl, Apansson?![]()
Så.Hest är en frukt, som härstammar från Sovjetryssland, frukten smakar beskt och lite som söt pistage. Frukten plockas vanligtvis under sommarmånaderna, fast ibland på vintern. Hestträdet blir ca. 1-20-30-20 meter högt och växer i de kommunistiska alperna, under uppsikt av Peter Hest; uppfinnare av hesten och president i Chile. storlek Alla hestar är stora, eller rentutav gigantiska. Hestar blir 2,19 m i mankhöjd. Det finns en hestart som är mindre, det är rasen fallafel. Men den är mycket ovanlig och ses bara i små grupper på Cypern. Anledningen till detta låga antal hestar beror på klimatförändringarna. När fallafeln inte hade någon grus att beta på längre, drunknade tusental hestar. Emellertid måste hestarna också ömsa päls. Detta sker innan någon hinner märka, alltså sommaren, då ingen är på Cypern.
Så.
Jävla.
Bra!
!!!! 1! 1! 121!!!
![]()
Jag menar givetvis hest öl.Nej, öl är ju äckligt.
Så.
Jävla.
Bra!
!!!! 1! 1! 121!!!
![]()
Hestar är flockreptiler. De brukar samlas i trupp och skjuta på saker med sina pistoler. Saker de skjuter på kan exempelvis vara små barn slemmiga saker och en och annan sten. Hestarna grupperar sig ofta i olika gäng, och dessa gäng har sedan två år tillbaka haft meningslösa yo-momma-fighter. De ger sig själva lite hippa gangsta-namn såsom exempelvis hest-coast league, eller hest angels. Man ska akta sig för att gå till sin mormors källare efter klockan 9 på dagen. Då övar hestarna på att skjuta där och om du kommer in så låter dom dig provskjuta eller DÖ. välj dö, det e bäst. Om du vill bli medlem i ett av gängen så måste man skicka ett sms till 118800 och märkt smset med senap.
Den värsta hestmaffian som finns är Hest mot folkgrupp.
Glöm inte dom klassiska drabbningarna öst mot hest.Hestar är flockreptiler. De brukar samlas i trupp och skjuta på saker med sina pistoler. Saker de skjuter på kan exempelvis vara små barn slemmiga saker och en och annan sten. Hestarna grupperar sig ofta i olika gäng, och dessa gäng har sedan två år tillbaka haft meningslösa yo-momma-fighter. De ger sig själva lite hippa gangsta-namn såsom exempelvis hest-coast league, eller hest angels. Man ska akta sig för att gå till sin mormors källare efter klockan 9 på dagen. Då övar hestarna på att skjuta där och om du kommer in så låter dom dig provskjuta eller DÖ. välj dö, det e bäst. Om du vill bli medlem i ett av gängen så måste man skicka ett sms till 118800 och märkt smset med senap.
Den värsta hestmaffian som finns är Hest mot folkgrupp.
Jag menar givetvis hest öl.
Glöm inte dom klassiska drabbningarna öst mot hest.
Tänkte väl detAha, ja det förtär jag 5 liter per kosmologiskt dygn.
jag minns kriget. Lukten av bränt hö och hest låg i luften.
Man blir ju hest i halsen om man ska hålla på och tjata om det dock.
Hesten är lömsk som gamle Lenin (Stalin är ju allas vän). Föräldrarna försöker ofta hålla sina barn bort från hesten, eftersom den som sagt kan bitas och sparkas och bete sig ytterst våldsamt. De få som kan arbeta med en hest kallas hestkarlar, vilka oftast är gamla gubbar åt det homosuxuella hållet, som hesten är rädd för. När hesten blir ett år gammal backar den ner i en brunn och stannar där tills våren är över, hestarnas avföring kan ofta proppa igen rör vilket leder till en tsunami.Jag har hestat hela dagen, sen hestade jag bort det genom hestmedicin.
Apansson goes bananas?Hesten är lömsk som gamle Lenin (Stalin är ju allas vän). Föräldrarna försöker ofta hålla sina barn bort från hesten, eftersom den som sagt kan bitas och sparkas och bete sig ytterst våldsamt. De få som kan arbeta med en hest kallas hestkarlar, vilka oftast är gamla gubbar åt det homosuxuella hållet, som hesten är rädd för. När hesten blir ett år gammal backar den ner i en brunn och stannar där tills våren är över, hestarnas avföring kan ofta proppa igen rör vilket leder till en tsunami.
Hesten är lömsk som gamle Lenin (Stalin är ju allas vän). Föräldrarna försöker ofta hålla sina barn bort från hesten, eftersom den som sagt kan bitas och sparkas och bete sig ytterst våldsamt. De få som kan arbeta med en hest kallas hestkarlar, vilka oftast är gamla gubbar åt det homosuxuella hållet, som hesten är rädd för. När hesten blir ett år gammal backar den ner i en brunn och stannar där tills våren är över, hestarnas avföring kan ofta proppa igen rör vilket leder till en tsunami.
Apansson goes bananas?
Det är bara copypasta och en ensam kväll. Bananer är gott iofs.
hestbananer?
Edit* Ska sluta ersätta allt med hest.
orkar inte det här hahaha. läggdags kanske?!
Det hestar på att läsa denna tråd. Jag går iväg och blir vid min hest.