edi
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser hel skum ut....Den översta med? Är den den på bilden fogden sålde har ju något blivit blåst, rejält

Var på en sunkig MC-klubb på efterfest för ett antal år sedan. Gick dock därifrån efter 40-50min - för mycket som var galet. Fanns några Hells-Angels och Bandidos medlemmar där, och två av dom bar Breitling vad jag kunde se.
Vad var det som var galet?
Hahah, lite annan syn på graal än vad som råder här?Sålde en Glycine Goldeneye till en snäll vän med dåligt omdömme, så I guess that counts. På ortens blocketgrupper så brukar brukar det mest krängas ''AAA breitling/rolex''kopior, äkta gant samt Mikael kors. Ungefär samma prisklass.
Såg en gång den här dyka upp på en fb-sida och folk började först buda och sedan rent av hota varandra för att få köpa den klockan. I guess Addidas really is the shit.
Vet ej om den var äkta eller fake. (Googlad bild)
![]()
En kille blev nedslagen för han glodde på nåns tjej, och ett par påtända snubbar viftade med baseballträ, som de hade lust att slå ner nån. Sen blev jag bjuden på lite amfetamin, som jag tackade nej till. Lika bra att dra då..
En kille blev nedslagen för han glodde på nåns tjej, och ett par påtända snubbar viftade med baseballträ, som de hade lust att slå ner nån. Sen blev jag bjuden på lite amfetamin, som jag tackade nej till. Lika bra att dra då..
Vänta lite här nu. Påstår du att Dessa två 1% gäng var på samma fest? I vilken stad då?
Sålde en Glycine Goldeneye till en snäll vän med dåligt omdömme, så I guess that counts. På ortens blocketgrupper så brukar brukar det mest krängas ''AAA breitling/rolex''kopior, äkta gant samt Mikael kors. Ungefär samma prisklass.
Såg en gång den här dyka upp på en fb-sida och folk började först buda och sedan rent av hota varandra för att få köpa den klockan. I guess Addidas really is the shit.
Vet ej om den var äkta eller fake. (Googlad bild)
![]()
Efter RålexAdidas är nummer 1 i orten.
Casio f-91w är terroristernas favorit, se länk nedanCasio F-91W är ju en storsäljare.
Ja det var dom. Båda hade sina västar på sig, men de varken snackade eller satte med varandra.. Lite förvånande på tanke av vad de gått genom på 90 talet. Festen ägde rum i Stockholm, på Södermalm.
Breitling, AP och TTrollar var populärt när jag var i svängen.
Absolut inteVar du farlig?
Ingen blindbock eller fiskdamm på det kalaset?
Ja det var dom. Båda hade sina västar på sig, men de varken snackade eller satte med varandra.. Lite förvånande på tanke av vad de gått genom på 90 talet. Festen ägde rum i Stockholm, på Södermalm.
Påstår du att jag hittar på?
Ingen blindbock eller fiskdamm på det kalaset?