• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kriminellas klockval ?!

Jag har en fotbollsspelande kompis som växte upp i favelan. Han säger att guldfärgade Invictaklockor var sjukt populära sist han var tillbaks och hälsade på.

Kanske redan har nämts, men jag tror alla som har zodiac är mördare :nailbiting:

250px-Lbsfsketch.jpg

Var på en sunkig MC-klubb på efterfest för ett antal år sedan. Gick dock därifrån efter 40-50min - för mycket som var galet. Fanns några Hells-Angels och Bandidos medlemmar där, och två av dom bar Breitling vad jag kunde se.

Sålde en Glycine Goldeneye till en snäll vän med dåligt omdömme, så I guess that counts. På ortens blocketgrupper så brukar brukar det mest krängas ''AAA breitling/rolex''kopior, äkta gant samt Mikael kors. Ungefär samma prisklass.

Såg en gång den här dyka upp på en fb-sida och folk började först buda och sedan rent av hota varandra för att få köpa den klockan. I guess Addidas really is the shit.

Vet ej om den var äkta eller fake. (Googlad bild)
d0156061_14301979.jpg

Sålde en Glycine Goldeneye till en snäll vän med dåligt omdömme, så I guess that counts. På ortens blocketgrupper så brukar brukar det mest krängas ''AAA breitling/rolex''kopior, äkta gant samt Mikael kors. Ungefär samma prisklass.

Såg en gång den här dyka upp på en fb-sida och folk började först buda och sedan rent av hota varandra för att få köpa den klockan. I guess Addidas really is the shit.

d0156061_14301979.jpg
Hahah, lite annan syn på graal än vad som råder här? ;) Mentaliteten hur man når den med kanske..

Vänta lite här nu. Påstår du att Dessa två 1% gäng var på samma fest? I vilken stad då?

Ja det var dom. Båda hade sina västar på sig, men de varken snackade eller satte med varandra.. Lite förvånande på tanke av vad de gått genom på 90 talet. Festen ägde rum i Stockholm, på Södermalm.

d0156061_14301979.jpg

Adidas är nummer 1 i orten.

Ingen blindbock eller fiskdamm på det kalaset?

Blindbock blev det 2001 på HighChaparal när Werner slog av strömmen när dom stod i varsin ända av saloonen sent på kvällen.

Knark och aggressivitet är ingen bra kombination, sådana fester kan byta karaktär lite hastigt och plötsligt.

Peter Fonda hade en helguld GMT i Easyrider men för har klockor inte varit någon grej i bikersvängen.

Slutet 80 tal vet jag en hojåkare som polerat sitt armbandsur till spegelfinish på sliperiet där han jobbade(Tolles) men jag minns att ingen annan i köket där den visades upp hade klocka.

Tillbaka
Topp