Rossi skrev:Var ska du lämna in den? TagHeuer tar sedan maj 12papp för en service på en Autavia...
Siktar på Werner/ABC-UR.....
Återkommer i frågan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rossi skrev:Var ska du lämna in den? TagHeuer tar sedan maj 12papp för en service på en Autavia...
Denke skrev:Now we're talking! Har haft en liknande date mer Eric Jajamensan en gång...två vuxna (well) i en svit med varsin svart sportbag med klockor. Det hela var väldigt suspekt...
SiljeWatches skrev:Idag har jag ett Mesh-band till denna LEMANIA. Vad tycker ni?
Denke skrev:Hittar ingen av bilderna från det tillfället. Men jag hittade en bild med godbitar från slutet av vår illustra glycine-hysteri...
Ariste skrev:Denke skrev:Hittar ingen av bilderna från det tillfället. Men jag hittade en bild med godbitar från slutet av vår illustra glycine-hysteri...
Småsnuskigt! Kom igen nu, håll inte igen på snusket...
jakob.dala skrev:Har en svaghet för omegas olika kronografer.
Den här bär jag av o till med glädje, tex när flightmastern är på service hos werner.
Omega seamaster cal 1040
jakob.dala skrev:Måste skaffa en länk/mesh till min.
Grym klocka.
timeisonmyside skrev:Här är mitt lilla bidrag. En Wakmann med Lemaniaverk. Den har en väldigt användbar vridring där man kan se vilken veckodag ett visst datum har.
timeisonmyside skrev:Här är mitt lilla bidrag. En Wakmann med Lemaniaverk. Den har en väldigt användbar vridring där man kan se vilken veckodag ett visst datum har.
SiljeWatches skrev:Här kommer ett par trevliga ORIS:ar, en Chronograph 90 tal och en Diving 60/70 tal...
Ariste skrev:SiljeWatches skrev:Här kommer ett par trevliga ORIS:ar, en Chronograph 90 tal och en Diving 60/70 tal...
Har du närbilder på den gamla Oris-kronografen? Den ser riktigt häftig ut....
SiljeWatches skrev:Ariste skrev:SiljeWatches skrev:Här kommer ett par trevliga ORIS:ar, en Chronograph 90 tal och en Diving 60/70 tal...
Har du närbilder på den gamla Oris-kronografen? Den ser riktigt häftig ut....
Fler bilder kommer här...
jakob.dala skrev:Idag blev det visst två. ; )
SiljeWatches skrev:OMEGA Genéve CHRONOSTOP, platsar väl också här?..
Rock_N_Ron skrev:Här är "min" tråd känner jag! :shock:
Ariste har så fina (och många...) klockor...
F-n vad mycket coola klockor överlag.
Här är mina bidrag till att bevara -70-talets vackra chronografer:...
Rock_N_Ron skrev:Å så en bonusbild på Heuern på länken som jag tyckte blev cool i Instagram (typ 1:a försöket/nybörjarglädje...)