Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kvalar in i vilket fall som helst, så snygg kronoraf får dispens...EricMcG skrev:Tack! Det ska vara en Valjoux 73x iaf. Så då kanske klockan kvalificerar in sig i tråden
Jag gillar den mycket, haft den på läderband med bestämde mig för att pröva en länk, gillar "sliverlooken" den fick då.
Med svart band såg klockan lite mindre ut pga tavlan.
Vilka snygga verk, nästan i klass med Omegas 321-kaliber när det gäller ögonfröjd. Den är snygg med guldboett också, det jag gillar speciellt är dess nedsänkta småtavlor....mmmumma!Viking skrev:Läcker i stål verkligen. Jag har bara en i guld och det är en 70-talare med ett Val 730 verk.
Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Nån som har en fin att flippa till mig?
Japp, det här är en förtäckt WTB! :mrgreen:
Spencer66 skrev:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Vi har ju kommit överens om att du måste rådfråga mig innan du får göra några klockaffärer!
Denke skrev:Spencer66 skrev:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Vi har ju kommit överens om att du måste rådfråga mig innan du får göra några klockaffärer!
Fan, trodde jag kunde flyga under radar här på vintage-forumet... :mrgreen:
Vi kan ordna det, Denke...du kan ju inte bara köra finkronograf i form av El Primero. :lol:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Ariste skrev:Vi kan ordna det, Denke...du kan ju inte bara köra finkronograf i form av El Primero. :lol:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Mattan skrev:Min Croton(Nivada)-71:a
Kronografväskan är packad...Denke skrev:Ariste skrev:Vi kan ordna det, Denke...du kan ju inte bara köra finkronograf i form av El Primero. :lol:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Let's have lunch!
Hey, får jag va med? ...Starjewels sitter på...Ariste skrev:Kronografväskan är packad...Denke skrev:Ariste skrev:Vi kan ordna det, Denke...du kan ju inte bara köra finkronograf i form av El Primero. :lol:Denke skrev:Det är lite sorg här...båda mina Heuerkronos är bortflippade och nu sitter jag här och trånar efter nytt...
Let's have lunch!
Ariste skrev:All 70ies, klassiskt snygg och med El Primero som wingman får den ligga något så kopiöst mycket!
NiklasArvid skrev:Fysatan vikken pärla!
Helt suverän, precis i min smak!! Hör av Dig om Du vill sälja den nån gång!!Ariste skrev:Burdus och fläskig, Valjoux 7736 tickandes i den tunga stålboetten - ett bytesfynd i toppskick, välkommen!
Jag ska ha dig i åtanke men har en annan intressent med förstatjing, den lär ryka snart då den efter en tids testande känns lite för stor min smak. Verkligen toppskick på den och jag gillar utseendet, men storleken...Camo00 skrev:Helt suverän, precis i min smak!! Hör av Dig om Du vill sälja den nån gång!!Ariste skrev:Burdus och fläskig, Valjoux 7736 tickandes i den tunga stålboetten - ett bytesfynd i toppskick, välkommen!
Tack själv, din Tudor lämnade efter sig en trevlig eftersmak...theargonaut skrev:@Ariste! Har du någon bild på Bulova pepsin? Den fastnade jag för senast! Stort tack för titten och pratstunden då förresten!
Sweet boettform och helstål vad det ser ut som, grattis till en snygg kronograf!KMS skrev:Dubbelpostar in denna här oxå. Är man nöjd med första 70 tals kronografen så är man
Ariste skrev:Tack själv, din Tudor lämnade efter sig en trevlig eftersmak...theargonaut skrev:@Ariste! Har du någon bild på Bulova pepsin? Den fastnade jag för senast! Stort tack för titten och pratstunden då förresten!
Här kommer lite bilder på pepsi + choklad on flex:
Ja, men den är blå, om jag inte minns helt fel? Såg du inte den, eller försvann du @NiklasArvid, upp i det blå, då han började prata om en Speedy ck2915 Tack för senast till dig också btw, mycket trevligt initiativ!NiklasArvid skrev:Ariste skrev:Tack själv, din Tudor lämnade efter sig en trevlig eftersmak...theargonaut skrev:@Ariste! Har du någon bild på Bulova pepsin? Den fastnade jag för senast! Stort tack för titten och pratstunden då förresten!
I rolexliturgin är väl röd/blå=pepsi o röd/svart=coke? ;-)
Men jäkla kool diver-chrono!
Tack för bilderna, men flexlänken måste bytas mot något annat, tropic eller vad som helst! Det förtjänar denAriste skrev:Tack själv, din Tudor lämnade efter sig en trevlig eftersmak...theargonaut skrev:@Ariste! Har du någon bild på Bulova pepsin? Den fastnade jag för senast! Stort tack för titten och pratstunden då förresten!