...Grattis!! Får man fråga vad det gick loss på med rabatten?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Grattis!! Får man fråga vad det gick loss på med rabatten?
Sitter ju som en smäck! Föredrar faktiskt den på gummibandet.Tackar så mycket
![]()
Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den![]()
Grattis, mycket snygg och prisvärd!Tackar så mycket
![]()
Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den![]()
Fasiken.. 955 var jag sugen på. Vad landar den på efter rabatt?Kan förtydliga att den övre hyllan med lite blandat godis inte har 40% på alla modeller. T ex Panerai 995 är 22% rabatt på. Undre hyllan med Omega är däremot 40% på.
Tackar så mycket
![]()
Grattis! grymt bra pris, dom skriver ju 73,5' på Omegas hemsida.Tack, 41 160 kr var ju 40% på fjolårets listpris.
Är så sjukt nöjd, ska dock köpa en länk till den
Grattis! Riktigt läcker.Tackar så mycket
![]()
Gummit växer på mig redan men föredrar länk.Sitter ju som en smäck! Föredrar faktiskt den på gummibandet.
Är det en Pelagos 39 man skymtar i bakgrunden?![]()
Gummit växer på mig redan men föredrar länk.
Japp det är en Pelagos 39, bra öga. Förövrigt en klocka jag rekommenderar starkt.
Tackar så mycket
![]()
Yes vita fanns kvar. Men det var kö in i butiken i morseDen är bra snygg den där
Var den vita kvar?
Såg du Ove i kön?Yes vita fanns kvar. Men det var kö in i butiken i morse
Är det 40% på den?Japp det är denna:
![]()
Aqua Terra 150 M Seamaster Sedna™-Gold Chronometer Uhr 220.53.43.22.02.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Aqua Terra 150 M 43 mm, Sedna™-Gold mit Lederarmband Uhren - 220.53.43.22.02.001!www.omegawatches.com
![]()
Kanske jag som var OveSåg du Ove i kön?
Är det 40% på den?
Grattis! Riktigt finTackar så mycket
![]()
Stort tack. 40%? Såg du Navi-varianterna oxå?För ett par timmar sen fanns en Superocean på rea kvar åtminstone. Det fanns flera Seamasters 300M kvar men bara blå eller grå urtavla. Dock var de med 25% och inte 40%.
Stort grattis! Vacker skapelse!Tackar så mycket
![]()
Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med den på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den![]()
Rabatt stod tyvärr inte i montern vad jag kunde se. Tyvärr kommer jag inte ihåg hur fronten var på NaviStort tack. 40%? Såg du Navi-varianterna oxå?
Stiligt! Jag var inne i mellandagarna och knep en AT på länk med blåa tavlan, för en familjemedlem. Väldigt trevliga klockor. Just den här AT på gummi tycker jag är väldigt nära den ultimata semesterklockan. Grattis till bra köp!Tackar så mycket
![]()
Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med den på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den![]()
89.000 krFasiken.. 955 var jag sugen på. Vad landar den på efter rabatt?
50.000 kr för SO och 60.000 kr för Navitimer.Den andra bilden där de har en SOpå mesh - också 40%? Även Navi B01? Inte illa isf men antar slut…
Båda Navitimer finns kvar.Stort tack. 40%? Såg du Navi-varianterna oxå?
Är det speedmaster 38 nere i högra hörnet? Ingen svart urtavla antar jag
Foton från i eftermiddags.
Gah, AT worldtimer är riktigt jäkla läcker alltså. Men satans massa pengar för en omega?