• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt KRONS har rea!

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Tackar så mycket 🙏
20230106_125559.JPG

Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den 😁
Sitter ju som en smäck! Föredrar faktiskt den på gummibandet.

Är det en Pelagos 39 man skymtar i bakgrunden? 😀
 
  • Like
Reactions: DRW

Stefan S

Patek
2-Faktor
Tackar så mycket 🙏
20230106_125559.JPG

Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den 😁

Tack, 41 160 kr var ju 40% på fjolårets listpris.
Är så sjukt nöjd, ska dock köpa en länk till den
Grattis! grymt bra pris, dom skriver ju 73,5' på Omegas hemsida.

Har haft en AT i ganska samma färg (fast med stor ljusblå sekundvisare) med både samma gummi och länk. Körde gummit mest hela tiden, åkte länken på så åkte den av och gummit på ganska raskt. Själv hade jag inte lagt pengar på länk till den.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: DRW

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Gummit växer på mig redan men föredrar länk.
Japp det är en Pelagos 39, bra öga. Förövrigt en klocka jag rekommenderar starkt.

Var och testade en Pelagos 39 och tyckte den var sjukt najs!

Nymans påstår dock att det är 2 års väntelista på den vilket jag tycker låter helt orimligt...
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Den andra bilden där de har en SOpå mesh - också 40%? Även Navi B01? Inte illa isf men antar slut…
 

dodds

Omega
2-Faktor
För ett par timmar sen fanns en Superocean på rea kvar åtminstone. Det fanns flera Seamasters 300M kvar men bara blå eller grå urtavla. Dock var de med 25% och inte 40%.
 

Narnia

Omega
Tackar så mycket 🙏
20230106_125559.JPG

Var en som ringde in och ville ha den när jag satt med den på handleden och en som var bakom mig i kön som ville ha den 😁
Stiligt! Jag var inne i mellandagarna och knep en AT på länk med blåa tavlan, för en familjemedlem. Väldigt trevliga klockor. Just den här AT på gummi tycker jag är väldigt nära den ultimata semesterklockan. Grattis till bra köp!
 
  • Like
Reactions: DRW

David71

Rolex
2-Faktor
Senast ändrad:

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Är det speedmaster 38 nere i högra hörnet? Ingen svart urtavla antar jag
 

Anonym195

Breitling
Varför kan dom inte ha utsatt på webben vad det är rea på?

Jag jobbar i Haninge 07-19 på veckorna. Men kan inte lämna projektet mitt på dagen för att "åka och kika vad som finns".. 🥴

Är det väldigt skralt bland reaprylarna?
 
Topp