• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt KRONS har rea!

Personligen är Omega ett favoritmärke, morfar hade det så ligger varmt om hjärtat, är på jakt efter en svart automatisk speedmaster så hade varit perfekt men men, får bli en begagnad ist.
 
Inte det mest spännande valet, men blev denna klassiker med nästan 30% rabatt.

BF049DF0-73CB-4320-9327-D735F7E16B79.jpeg
 
Varför kan dom inte ha utsatt på webben vad det är rea på?

Jag jobbar i Haninge 07-19 på veckorna. Men kan inte lämna projektet mitt på dagen för att "åka och kika vad som finns".. 🥴

Är det väldigt skralt bland reaprylarna?

De har ju generösa öppetider på helgerna också. Verkar som de fyller på klockor ganska konstant.
 
De har ju generösa öppetider på helgerna också. Verkar som de fyller på klockor ganska konstant.
Samma här. Frågade i annan tråd om vad NK klockor också rear ut, med önskemål om bilder liksom här. Kund sedan tidigare hos Krons, men har liksom Anonym195 inte helt enkelt att lämna allt och åka in för att på vinst och förlust kolla om "reahyllan" kanske har nåt jag vill ha. Då är jag väldigt, väldigt långt från Anonym195:s Haninge också, med flera timmar.
 
Utvalda Omega med 40%, mest TT och mer udda modeller. SMP Divers 25%. Finns en DSOTM på 40% som jag var intresserad av.

Har en bekant som ringde nyss och då var det 25% på DSOTM.. Är det så att rabatten är varierande eller är det så att DSOTM stått på ”fel” hylla?
 
Reade man inte ut Omega tidigare i år med anledning av att Omega vill sälja mer på nätet och ta marginalen klockhandlarna annars får för att spendera tid med kunder och låter dom klämma och känna på varorna?
 
Reade man inte ut Omega tidigare i år med anledning av att Omega vill sälja mer på nätet och ta marginalen klockhandlarna annars får för att spendera tid med kunder och låter dom klämma och känna på varorna?
Sedan både Omega och Breitling slog upp dörrarna till sina egna butiker på Biblioteksgatan så är de nog inte lika intresserade att förse butiks grannarna med de populära modellerna. Rea av storleksordningen 40% får mig att spekulera om att de kommer sluta vara återförsäljare för märket, men jag vet inte… 40% är iallafall riktigt bra då ligger man ju typ på marknadsvärde för en ny AD klocka gällande dessa märken 😅
 
Tillbaka
Topp