Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Totally EBM...Har just nu ett halvkilo kött mellan benen.
En Icakasse stekfläsk, allt annat vore ju vanskapt.
Om jag inte inne bli för full så blir det matlagning ikväll, annars gör jag bara förberedelser så allt får götta till sig i kylen under natten.
Och då jag dels grillar käket, är livrädd för Bojke och dessutom är bodysynthare så kommer jag framöver kalla mina kreationer för "Båddykakor"
Ok för JoberMan om jag härjar runt i hans tråd med mina bastarder, eller ska jag skapa en egen under hemslöjd?
Bra där!Här nere i Blekinge hävdas det mycket hårdnackat att kroppkakan är uppfunnen här och att riktiga kroppkakor måste komma härifrån, lite som grekerna och fetaost.
Karlskrona alltså... suckBra där!
Karlskrona alltså... suck
Börjar med att koka dem enligt häxförföljelsernas vattenprov. Om de flyter efter ett tag så är det Webern som gäller för att få yta.Totally EBM...
Koker du "Båddykakorna" innan grillen eller det är all in med Weber-grillen? Hehe
SaltöKarlshamn eller?
Sveriges blåsigaste stad med fantastiska vattenhål som PM, Playbar och Nivå. Hör av dig om du kommer tillbaka till dina gamla kvarter någon gång så får vi ta och dra av en sydost GTG.Hahahaha fy fan.. jag är ju före detta Trossöbo.
Sveriges blåsigaste stad med fantastiska vattenhål som PM, Playbar och Nivå. Hör av dig om du kommer tillbaka till dina gamla kvarter någon gång så får vi ta och dra av en sydost GTG.
Nejförfan! Kroppkakor är inte mat, det är tusen år av kulturellt arv.Ska inte den här tråden ligga i den stora mattråden?
På den gamla onda tiden...Tacka vet jag utelivet på 80-/90-talet i Pinan. Jollen-Bankomaten-Ritz-Banes Kebab. I den ordningen. Tider det!
Goda?
Sveriges blåsigaste stad med fantastiska vattenhål som PM, Playbar och Nivå. Hör av dig om du kommer tillbaka till dina gamla kvarter någon gång så får vi ta och dra av en sydost GTG.
Saltö. Göteborgare i exilBor du kvar i "staun"?
Verkar som man inte är ensam på forumet om att bo här trots allt?
Det har tydligen redan läckt ut en bild.. Hittar ni mig?