Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bantat och målat mig gul.Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Haha bara köra på! Eller så länge du är klädd helt i rosa!
Är du en banan?Har bantat och målat mig gul.
Det där kan man ju inte trycka på gilla knappen för, ingen klocka... Nänä vill se minst en guldpatek och en guldsub på dina handleder Spencer!Skiter i klockan! Så här kommer jag..
![]()
Det där kan man ju inte trycka på gilla knappen för, ingen klocka... Nänä vill se minst en guldpatek och en guldsub på dina handleder Spencer!
På vänstern skymtar en 1803,
Mellan benen!Är du en banan?
En stoooor banan...Mellan benen!
Har jag rätt i att du är på Röda Stjärnan på Kungsholmen?Skiter i klockan! Så här kommer jag..
![]()
Har jag rätt i att du är på Röda Stjärnan på Kungsholmen?
Jackan som du var där för att prova satt iaf som en smäck
Jackan som du var där för att prova satt iaf som en smäck![]()
Mest troligen den mest episka!
Skiter i klockan! Så här kommer jag..
![]()
Det gör han nog inte... Men han dyker upp. Just nu sitter jag på ett hotell i Södertälje efter att ha avklarat dagens tripp hit.Håller tummarna att TKVF dyker upp som Farbror Bosse.![]()
TKVF skrev:Det gör han nog inte... Men han dyker upp. Just nu sitter jag på ett hotell i Södertälje efter att ha avklarat dagens tripp hit.
Feck.... Har fått förhinder... Kan vår Au-pair Venessa ta min plats?