Bor du i Nynäs? Då är vi nästan grannar, jag bor i Ösmo. Åker du pendeln in på lördag?
Kommer vara inne tidigt på förmiddagen för diverse ärenden.
Men vi syns där inne såklart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bor du i Nynäs? Då är vi nästan grannar, jag bor i Ösmo. Åker du pendeln in på lördag?
Jag har nog självinsikt att inse att hela gänget kommer se ut såhär efter kl 21
![]()
Spelar verkligen färgen på skorna roll då? (svara ej, det är en retorisk fråga)
Bilden är tidigare på kvällen, din avatar är ju gissningsvis från midnattSkjortkragen ska vara uppvikt gubben... annars rätt
Uppklädd och klar för KS 1-års FEST, med matchande klocka
![]()
![]()
Vi kan mötas imorgon i city så kan jag hjälpa dig shoppa loss en kravvatt
Aquaracer2 vart iaf hittar jag en sjyst vit skjorta av bra kvalité?
Det blir en på varje handled för min del, kan va så att jag bara har två ur av någorlunda dignitetHar funderat över detta, hur många klockor tar man med sig?!?!?!?!?! Vad har ni själva tänkt???
Vad f-n Jokkmok, ska du köpa hela stassen samma dag som festen. Det kallar jag framförhållning! Å andra sidan upptäckte jag i dag att midjemåttet ökat sedan jag hade smokingen senast, suck. Blir att öva magmusklerna.Aquaracer2 vart iaf hittar jag en sjyst vit skjorta av bra kvalité?
Borde vara det naturliga valetDet blir en på varje handled för min del, kan va så att jag bara har två ur av någorlunda dignitet![]()
Jag hade också tänkt att föreslå att ses å ta en bira eller dylikt innan. Men bör vi inte ta nått mer centralt med tanke på att festen kommer vara centralt?Någon som är intresserad och mötas upp för en öl i Hammarby Sjöstad innan festen?
Absolut det funkar lika bra det medJag hade också tänkt att föreslå att ses å ta en bira eller dylikt innan. Men bör vi inte ta nått mer centralt med tanke på att festen kommer vara centralt?
Ska vi bestämma något imorgon när vi vet exakt plats för festen? Någon mer som är sugen?Absolut det funkar lika bra det med![]()
Det kan vi göra, ja några fler måste ju vara törstiga, det är långt till 18Ska vi bestämma något imorgon när vi vet exakt plats för festen? Någon mer som är sugen?
Har funderat över detta, hur många klockor tar man med sig?!?!?!?!?! Vad har ni själva tänkt???
Hoppas du har gjort plats för golvuretPå väg i tysk cruising speed.
Bra att du är ute i god tid, kommer du försent nu så kommer du få en del att förklara!På väg i tysk cruising speed.
![]()
Jag kommer utan hjälm och har låtit skägget växa men du kommer känna igen mig ändå!Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Jag kommer utan hjälm och har låtit skägget växa men du kommer känna igen mig ändå!![]()
Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Alla måste se ut som sina avatarer annars blir det väldigt förvirrande..![]()
Tack för den