Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tomten får ta och lugna sig lite för jag har inte ens postat min bild ännu!KS Tomten gillade min bild
Jaja, han gillade alla andrqs också men hans like på min bild gavs med lite mer kärlek
Hörrö, ”pärlfarsan”! Kom inte med några taktiska idéer nu!Tomten får ta och lugna sig lite för jag har inte ens postat min bild ännu!
Japp, ny taktik idag
Check på denHörrö, ”pärlfarsan”! Kom inte med några taktiska idéer nu!
Det bästa du kan göra är att lägga upp fötterna på soffan!
Taggad till tusen men vi vet hur det brukar gå…Tagga till nu då!
MmmmhmmmmmTaggad till tusen men vi vet hur det brukar gå…
Undrar vad nummer två egentligen skjuter för nåt???
Det var den gamla skjuta en flaregun i dicken övningen. Kört den runt 2115 varje kväll sedan 1/12.Undrar vad nummer två egentligen skjuter för nåt???
Omöjligt! Stjärnorna stod i zenit när @Burnman vann!Efter en så här sjuk VM-final måste jag vinna något ikväll! Det står i stjärnorna.
Va sjutton gräver han efter?
Jag har sett honom idag . "Den där som är chef denna tråd". Extraknäcker tydligen i ett köpcentrum någon stans i Sverige….//
Är det därför han är så trött när klockan slår 21.00 alltså.
Jag har sett honom idag . "Den där som är chef denna tråd". Extraknäcker tydligen i ett köpcentrum någon stans i Sverige….//
Tränar på mitt tacktal redan nu, måste bli perfekt
Säg åt kattfan att snurra på lilla visaren!Fan va tiden går segt
Han är ju fan dum på riktigt den där katten....Säg åt kattfan att snurra på lilla visaren!