Vilka loosersHar ni tänkt på en sak....?
Ingen som vinner hänger här i kalendertråden... Förrän efter dom vunnit Tyyp.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka loosersHar ni tänkt på en sak....?
Ingen som vinner hänger här i kalendertråden... Förrän efter dom vunnit Tyyp.....
Jag tänkte skriva exakt sammaHar ni tänkt på en sak....?
Jag äger ju alla konton här i tråden förutom Tomtens och din, går ändå inte bra men kul att prata med sig själv iafOm man skapar fler konton ökar chansen
JAAAAA!!! ÄLSKAR ATT VINNA. Hemligt pris - lovar att berätta för alla när jag vet.Vinnare lucka #17
Ho ho ho! Vilken trollning! Nej då go vänner, här vilar ingen grinch! Självklart har vi en vinnare…men tomten måste ju få roa sig lite!
Men priset är hemligt. Och det kommer från Klockmaster Globen. Nu ska vi bara se vem som vunnit…
Dagens vinnare är ingen mindre än @Fender59 ! PM’a mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Nå, vad säger ni, nu tar vi väl lite glögg och önskar varandra en fortsatt trevlig kväll!
Men priset är hemligt. Och det kommer från Klockmaster Globen.
JAAAAA!!! ÄLSKAR ATT VINNA. Hemligt pris - lovar att berätta för alla när jag vet.
Nu tar vi en stor glögg för att fira. Tack @KS Tomten så ses vi i morgon i tråden
Det är väl mer rimligt än att vi förlorare spammar gif:ar här 24/7Har ni tänkt på en sak....?
Imorgon tror jag att jag vinner.
Nej!!! Jag vann inte idag heller. Detta är HELT klart riggat!
Blev nyligen serverad Coca-Cola och Fanta, av svägerskan, som hade hanterats på samma sätt.Dricka någon??
Kan nämnas att jag glömde dom ute på altanen i torsdags kväll
Återstår bara att se när dom antagit drickbar form igenBlev nyligen serverad Coca-Cola och Fanta, av svägerskan, som hade hanterats på samma sätt.
Sjukt spännande med hemlig vinstVinnare lucka #17
Ho ho ho! Vilken trollning! Nej då go vänner, här vilar ingen grinch! Självklart har vi en vinnare…men tomten måste ju få roa sig lite!
Men priset är hemligt. Och det kommer från Klockmaster Globen. Nu ska vi bara se vem som vunnit…
Dagens vinnare är ingen mindre än @Fender59 ! PM’a mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Nå, vad säger ni, nu tar vi väl lite glögg och önskar varandra en fortsatt trevlig kväll!
You don't know that!Bara 7 chanser kvar.
Inte fan kan jag veta hur du kopplar det där till migPåminner mig om @Burnman , kan dock inte minnas vad kopplingen var. Var det läder på dykare?
No comprende??Inte visste jag att du hade @Burnman under bevakning
Vem fan var det som spammade med en sån mask då! Visst var det i tudortråden månne?Inte fan kan jag veta hur du kopplar det där till mig
Du lär ju inte syfta på att jag kört med ett ascoolt brunt bund i läder till min gamla Panerai i alla fall. För det är bara helrätt och ascoolt
Vi lägger bevisligen helt olika saker på minnetVem fan var det som spammade med en sån mask då! Visst var det i tudortråden månne?