Du outade väl dig själv redan 2021?Sist in - först ut (som vinnare alltså)![]()
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Posta i tråden 'KS Glada Bakficka'
https://klocksnack.se/threads/ks-glada-bakficka.147929/post-3996629
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du outade väl dig själv redan 2021?Sist in - först ut (som vinnare alltså)![]()
Det där var ju bara en ren information i all välmening för alla som tänkte googla just det ordetDu outade väl dig själv redan 2021?
Posta i tråden 'KS Glada Bakficka'
https://klocksnack.se/threads/ks-glada-bakficka.147929/post-3996629
Off topic men jag och några kollegor pratade om de trekantiga MER-förpackningarna för nått år sen och skulle googla fram en bild på hur de såg ut. Kan säga att googla ”MER trekant” ger helt andra resultat än vad vi var ute efter.Det där var ju bara en ren information i all välmening för alla som tänkte googla just det ordet![]()
Jojo….. får se mig själv som egoist som inte tänkte tanken att googla ”i all välmening”i all välmening
….what could possibly go wrong?MER-förpackningarna för nått år sen och skulle googla fram en bild på hur de såg ut.
Avundsjuka?! Det existerar väl inte i den här tråden?! Här är alla bara glada för varandras skull och inte det minsta missunnsamma…Måndag! Idag dras vinnaren i vanlig ordning från dagens klocka-tråden!
I takt med att posten levererar priser får ni gärna posta bilder på dessa här i tråden. Som inspiration och för att väcka avundsjuka….![]()
Avundsjuka?! Det existerar väl inte i den här tråden?! Här är alla bara glada för varandras skull och inte det minsta missunnsamma…
Jag hörde att genom att vinna en gång så ökar sannolikheten att vinna en andra gång!Idag känner jag att det är min dag!
Både @KS Tomten och gårdagens vinnare @Nissestr var superdupersnabba på att äääääälska min bild
Grattis till @Nissestr förresten. Må du aldrig mer vinna denna tävling. Much love![]()
Det behöver man inte be mig om två gånger, ska bara övertala postnord att lämna från sig min julklapp först så jag har något att flexa medMåndag! Idag dras vinnaren i vanlig ordning från dagens klocka-tråden!
I takt med att posten levererar priser får ni gärna posta bilder på dessa här i tråden. Som inspiration och för att väcka avundsjuka….![]()
Klockrent ju, du tog ju dig till och med tid att rita korekt tidFick faktiskt lite ångest efter att jag postade detta i Garmintråden så jag tog bort det igen
![]()
Fake! Alla vet att det är digital visning!!!Fick faktiskt lite ångest efter att jag postade detta i Garmintråden så jag tog bort det igen
![]()
Har du anmält bilden till någon med moderatorrättigheter???Fake! Alla vet att det är digital visning!!!
Ja, speciellt eftersom det står garmin men att det inte är de som tillverkat tavlan!Har du anmält bilden till någon med moderatorrättigheter???![]()
Klockrent ju, du tog ju dig till och med tid att rita korekt tid
Om du säljer den där klockan för ”Garmin-pris” (5k) så kan jag köpa den![]()
Fake! Alla vet att det är digital visning!!!
Aldrig varit så sugen på en Garmin som nu.Fick faktiskt lite ångest efter att jag postade detta i Garmintråden så jag tog bort det igen
![]()
.....service dial....Ja, speciellt eftersom det står garmin men att det inte är de som tillverkat tavlan!
Aldrig varit så sugen på en Garmin som nu.![]()
BilligtHyr ut den här för 100kr/tim idag. Garmin vinster intresserar mig inte så postar inte där.
![]()
Det är ju jul, man måste ge tillbaka lite.Billigt![]()
Riktigt generöstKan även sälja bilder för 50kr/st
lovar du.......Bara att skicka din Pelagos till mig så kan jag modda den![]()
Tänk bara på att @SalvadorDali precis som Rolex behåller originaltavlan vid tavelbyte till en sån fin Garmin-tavlalovar du.......![]()