Starkt att köra riktigt julpynt. Trodde att din (er) gran skulle vara enbart g-shocksKlätt granen ( @Roosterwife gjorde det mesta) i väntan på @KS Tomten ska kungöra vem som inte ska gråta sig till sömns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Starkt att köra riktigt julpynt. Trodde att din (er) gran skulle vara enbart g-shocksKlätt granen ( @Roosterwife gjorde det mesta) i väntan på @KS Tomten ska kungöra vem som inte ska gråta sig till sömns
Det ena behöver ju inte förta det andraStarkt att köra riktigt julpynt. Trodde att din (er) gran skulle vara enbart g-shocks
Jag diggar er tomte till högerKlätt granen ( @Roosterwife gjorde det mesta) i väntan på @KS Tomten ska kungöra vem som inte ska gråta sig till sömns
Så dags nu? Vår har redan barratt klartKlätt granen ( @Roosterwife gjorde det mesta) i väntan på @KS Tomten ska kungöra vem som inte ska gråta sig till sömns
Hårdrockstomten AndersJag diggar er tomte till höger
Ja, för mig!Ikväll händer det
Fan, va du också där?
Dig med kul och grattis till ossJa, för mig!
Ikväll händer det
Ja, för mig!
Inga G-Shocks i granen då blir det ingen vinst idagKlätt granen ( @Roosterwife gjorde det mesta) i väntan på @KS Tomten ska kungöra vem som inte ska gråta sig till sömns
Kolla lite längre upp på den här sidanInga G-Shocks i granen då blir det ingen vinst idag
Bara att inse
Sketen snygg LM må jag sägaNåt sjukt är det ju idag
- Försöker inte ens intala mig själv att vinna
- Äter apelsin istället för helt fantastiska chips som ligger bredvid
- Har bytt klocka till en sketen Casio A168WE
Du är tidig ikväll.... Nu sätter du griller i huvet på folk juHur mår alla? Börjar ni bli redo? Ska jag värma upp tombolan? Eller ska vi värma lite glögg att vederkvicka våra stelfrusna själar med innan dragningen?
Äsch fan, skit i tombolan ikväll, vi vet redan hur det slutarHur mår alla? Börjar ni bli redo? Ska jag värma upp tombolan? Eller ska vi värma lite glögg att vederkvicka våra stelfrusna själar med innan dragningen?