Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ironin i att @KS Tomten inte kan klockan.
Grattis till er mina härliga KSare ni förtjänar det..
Riktigt snygga! Grattis @Lauda @eshmootie @KajBjörkhagenVinnare lucka #21
Vänner! Det vankas STORSLAM i dagens utlottning och nissarna har, assisterade av Tomtemor, dragit fram tre vinnare ur tombolan.
Men innan vi tillkännager den strax lyckliga trojkan så ska vi ta en titt på vilket pris som gömmer sig bakom lucka nr 21…
Dagens sponsor är inga mindre än den göteborgska klocktillverkaren EC Andersson Watch Co och priset är tre stycken riktigt snygga läderfodral.
Perfekt fodral som kan användas till både klockor och annat. Stort tack till dagens sponsor!
Så, vilka tre knattar är det då som vunnit? Ur tombolan har vi dragit:
@Lauda
@eshmootie
@KajBjörkhagen
Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Grattis till vinnarna och tack till E.C.A för de trevliga priserna!
In i clubhouse med dig nu!!
I all jävlighet man bidrar med här i tråden så måste jag ju säga, Jävlar vilka fina vinster! Grymt jobbat med detta!Vinnare lucka #21
Vänner! Det vankas STORSLAM i dagens utlottning och nissarna har, assisterade av Tomtemor, dragit fram tre vinnare ur tombolan.
Men innan vi tillkännager den strax lyckliga trojkan så ska vi ta en titt på vilket pris som gömmer sig bakom lucka nr 21…
Dagens sponsor är inga mindre än den göteborgska klocktillverkaren EC Andersson Watch Co och priset är tre stycken riktigt snygga läderfodral.
Perfekt fodral som kan användas till både klockor och annat. Stort tack till dagens sponsor!
@Lauda
@eshmootie
@KajBjörkhagen
In i clubhouse med dig nu!!
Gäller alla er andra oxå !
Grattis!Vinnare lucka #21
@Lauda
@eshmootie
@KajBjörkhagen
God jul @Staafen !Jag ger upp, vi ses nästa år!