Lika bra att du INTE postar nån klocka i DK-tråden idag och åker o köper dig en present själv
![Face blowing a kiss :kissing_heart: 😘](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f618.png)
(=En chans mer till oss andra
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lika bra att du INTE postar nån klocka i DK-tråden idag och åker o köper dig en present själv
(=En chans mer till oss andra)
Inte för alla dagar, igår blev det 134 inlägg i Dagens Klocka-tråden vilket betyder att man hade hela 0,75% vinstchans igår. Eller ja, det var ju faktiskt 3 riktigt fina vinster igår så något större chans, men ändå obefintlig
![]()
Fast kom på en grej......
Vill minnas att det i DK-trådens regler såtr att man kan posta flera klockor varje dag, så länge du använder den just den dagen....
Skulle ju teoretiskt sett kunna öka chanserna om man frenetiskt byter klockor när man kommer hem efter jobbet...![]()
Testa och se. What could possibly go wrong?Fast kom på en grej......
Vill minnas att det i DK-trådens regler såtr att man kan posta flera klockor varje dag, så länge du använder den just den dagen....
Skulle ju teoretiskt sett kunna öka chanserna om man frenetiskt byter klockor när man kommer hem efter jobbet...![]()
Har man inget liv så blir det väl så@rstattin har verkligen koll på denna kalender. Jag tycker att du borde få vinna, men jag har varken något att säga till om el kan påverka tomten. Lycka till alla![]()
Testa och se. What could possibly go wrong?
Förutom att det helt plötsligt postas 2000 G-shock’s och hela forumet reser sig upp i revolt.
![]()
Ni kan vara lugna. Det kommer bara postas en G-shock av mig i DK-tråden idag.Sportsmanship att hålla sig till en!
Ni kan vara lugna. Det kommer bara postas en G-shock av mig i DK-tråden idag.
Kommer ju inte vinna ändå lixom
Men i G-shocktråden kan det mycket väl postas fler under dagen![]()
Jag känner det, idag är det min dag!
Känner mig redo för dagens vinst.
![]()
Ni kan vara lugna. Det kommer bara postas en G-shock av mig i DK-tråden idag.
Kommer ju inte vinna ändå lixom
Men i G-shocktråden kan det mycket väl postas fler under dagen![]()
Tycker åtminstonde vi kunde få nya titlar som tröstpris, kanske ks losers club