• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Man får tänka på refrängen
Så är det, man är ju inte bitter
1671740608172.gif

Vinnare lucka #22

Vi måste lugna ner oss nu. Ta ett reflekterande steg bakåt och tänka igenom vad julen egentligen handlar om. Ladda lite inför helgen då prisbordet kommer att explodera!

Så det blir lugnt ikväll. Och vi låter lugnet ackompanjeras av ett par mysiga priser från Garmin som våra vänner på Klockmaster Globen skänkt oss. Vänta, sa jag, KS Tomten, precis ’ett par’, som i två? Japp! Här kontempleras inget alls! Det är julhets mina vänner, JULHETS!

Två vinnare ikväll alltså. Och dessa lyckliga är @Punk&champagne och @MKRGG ! Grattis till er, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Men det slutar inte här. Nissarna har julfest ikväll och hotade med att elda upp julbocken om inte @rstattin får ett bonuspris för ’nit och redlöshet i tråden tjänst’ och jag, KS Tomten, är ju inte hen som är hen, så då får det väl bli så. You know the drill! 🎅
lets-get-this-party-started-yeah.gif

Men vad i hela helvetet, har just helvetet frusit till is eller vad är det frågan om? Min hjärna snurrar runt och runt just nu och har svårt att ta mig upp efter att jag föll ned för trappen då jag trodde det var ett skämt
fall-stairs.gif

Tack tack och åter tack till er alla därute 🫶🫶

Här bytte jag från iPhone till Samsung och känner mig helt väck. Kommer in igen och ser att @rstattin vunnit, så grattis (kanske).
Nåja, ingen i tråden vet ju riktigt än vad det här bonuspriset består av…utom jag, KS Tomten…
Nu får du heja på oss andra kalenderslavar som hänger här och står på kanten av att bli lämnade av fruar och sambos.

Imorgon vinner jag, kom ihåg var ni hörde det först!

PS. hur hittar jag smileys/emojis på en Samsung?

Här bytte jag från iPhone till Samsung och känner mig helt väck. Kommer in igen och ser att @rstattin vunnit, så grattis (kanske).

Nu får du heja på oss andra kalenderslavar som hänger här och står på kanten av att bli lämnade av fruar och sambos.

Imorgon vinner jag, kom ihåg var ni hörde det först!

PS. hur hittar jag smileys/emojis på en Samsung?
Det var det jävligaste, var det pga ditt telefonbyte jag vann? Isåfall, tack kära @Clq
En får tacka 😍

Never been så happy 🥰

Grattis till @Punk&champagne @MKRGG och förstås till @rstattin och välkommen in i vinnarklubben😍
Tack min kära! Kommer inte kunna sova på hela natten nu efter detta ruset!

200w-22.gif

@Punk&champagne @MKRGG Och trådkungen @rstattin (förutom Tomten såklart)
Helt sinnessjukt! Tack!

😍

Grattis @rstattin - du nötte ner tomten till slut! #trägenvinner #tjatsex
Äntligen nåt jag är bra på

Grattis alla två @Punk&champagne & @MKRGG :D
Och BONUSGRATTIS till @rstattin 😍
😍

GRATTIS! @rstattin
O ni andra med såklart
tenor.gif
Woooohoooooo

Förresten, jag hade ju tänkt att inlägg nummer #1700 skulle vinna nåt smått från mig idag men blev ju helt lost i huvve när världsnyheten kom
Haha @roosterman du har vunnit min paketlek ikväll, du har nåt i brevlådan till veckan

Vi kan väl lika gärna köra #1800 också då vi nått dit!
@bag du har vunnit nåt av mig, oklart just nu vad, men nåt!

Drömtråd! Har tänkt varje dag att jag ska vara med för att sedan glömma bort följt av att läsa alla fullt rimliga inlägg efter dragning. Imorgon Då Jävlar👊

DDFA1189-6A1C-4AEE-9A62-644489ACFDAB.gif
Vinnare lucka #22

Vi måste lugna ner oss nu. Ta ett reflekterande steg bakåt och tänka igenom vad julen egentligen handlar om. Ladda lite inför helgen då prisbordet kommer att explodera!

Så det blir lugnt ikväll. Och vi låter lugnet ackompanjeras av ett par mysiga priser från Garmin som våra vänner på Klockmaster Globen skänkt oss. Vänta, sa jag, KS Tomten, precis ’ett par’, som i två? Japp! Här kontempleras inget alls! Det är julhets mina vänner, JULHETS!

Två vinnare ikväll alltså. Och dessa lyckliga är @Punk&champagne och @MKRGG ! Grattis till er, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Men det slutar inte här. Nissarna har julfest ikväll och hotade med att elda upp julbocken om inte @rstattin får ett bonuspris för ’nit och redlöshet i tråden tjänst’ och jag, KS Tomten, är ju inte hen som är hen, så då får det väl bli så. You know the drill! 🎅
Här hade man en allmänt trött kväll, loggar in på KS och ser att jag är nämnd i massa inlägg. Poletten trillar ner!

Med tanke på att jag gjorde entre i typ måndags så konstaterar jag ”game won”. Tack @KS Tomten !

2924AD2B-B9A3-47F8-BC16-225CD8B1D9E4.gif

Vinnare lucka #22

Kan inte göra annat än att gratta alla vinnare och hoppas tomten tar gamla i åtanke på julafton. 😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp