Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis @rstattin
Nu hänger hoppet på att @Clq och tupparna ( @Rooster91 & @roosterman ) inte vinner något
Put the lime in the coconut...Grattis @rstattin
Nu hänger hoppet på att @Clq och tupparna ( @Rooster91 & @roosterman ) inte vinner något
Tack för att du alltid trott på migGrattis @rstattin
Grattis @rstattin
Tack. Precis vad vi behöver!Här trodde man att chanserna skulle öka om man gav fan i att hetsa tomten och vara sur och grinig, så man har suttit hemma på kammaren och varit sur och grinig istället. Sambon börjar prata om tur i kärlek istället så henne fick man avpollettera rätt snabbt och förklara vad som faktiskt räknas i livet.
Men det verkar ju uppenbarligen inte fungera, så nu är jag back in business. Jag välkomnar mig själv åter till ångestens och förbannelsens tråd. (Ja inte för er som vinner då men.)
Jag tänkte dessutom dela med mig av det som hjälpt mig igenom de senaste dagarna när jag följt denna tråd i tystnad, så vi slipper olyckligheter.
Morrn! Yes, idag smäller det till rejält känner jag!God morgon mina med-torskar @Rooster91 @roosterman @Kupad Hand @SalvadorDali @Sennelier, idag faller turen på någon av oss, jag känner det! Å andra sidan har jag haft fel förut...
God morgon mina med-torskar @Rooster91 @roosterman @Kupad Hand @SalvadorDali @Sennelier, idag faller turen på någon av oss, jag känner det! Å andra sidan har jag haft fel förut...
Det är inte magen du känner av då?!Yes! Jag vaknade med en riktigt härlig känsla imorse. Idag smäller det
Bara 12h och 48min kvar nu
Det är inte magen du känner av då?!
Godmorgon vänner. Du har ICKE fel denna gång! Jag känner starkt att något stort är på gång... Ikväll tar tomtefar fram stora säcken och matar våra vinsthungriga magar!God morgon mina med-torskar @Rooster91 @roosterman @Kupad Hand @SalvadorDali @Sennelier, idag faller turen på någon av oss, jag känner det! Å andra sidan har jag haft fel förut...
Nu har det smällt... känslan försvann
Tänk om du hade postat det där OWG March-tråden, då hade du blivit jagad med högaffel
Du kör för långsam andning! Testa denna idag:Här trodde man att chanserna skulle öka om man gav fan i att hetsa tomten och vara sur och grinig, så man har suttit hemma på kammaren och varit sur och grinig istället. Sambon börjar prata om tur i kärlek istället så henne fick man avpollettera rätt snabbt och förklara vad som faktiskt räknas i livet.
Men det verkar ju uppenbarligen inte fungera, så nu är jag back in business. Jag välkomnar mig själv åter till ångestens och förbannelsens tråd. (Ja inte för er som vinner då men.)
Jag tänkte dessutom dela med mig av det som hjälpt mig igenom de senaste dagarna när jag följt denna tråd i tystnad, så vi slipper olyckligheter.
Måste visa alla där ute som tappat hoppet att precis vad som helst kan hända